Shmol | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shmol

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Shmol

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198995156018/

Vad är ditt discord namn? pride_gunnar#3792

Vad är ditt Hex-ID? STEAM_0:0:517445145

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Daniel är en kille som gör det mesta för att tjäna pengar. Inte så mycket för en close up fight om det skulle komma till det han är 34 år och Intresserad av att träffa nya människor och tjäna pengar. en allmänt glad typ. bor också tillsammans med sin rockiga bror mattias som älskar lagen. + han är arbetslös för tillfället. mvh -Daniel

Varför ska just du bli whitelistad? För spelet och för att prata med nya människor. Har också kollat på många streamers/youtubers som spelat och ville testa har aldrig spelat någon Roleplay server men jag hoppas jag får testa.

Hur många timmar har du på FiveM? 0 då jag aldrig testat.

Nekad
Utveckla gärna dina svar på fråga 6 och 7. Samt ta reda på lite mer om RP

Mvh: Johan

Berätta om din karaktär. Daniel är en av dem två bröderna Lantz och dem har en väldigt bra connection. Inte en person som gillar att bryta mot lagen och är dessutom ofta under gott inflytande av hans bror. Gillar bilar mycket och har ett stort intresse av fågelskådning han är ofta glad och sällan ledsen väldigt fin familj och under strict diet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja ha ett jobb som försäljare eller kanske sjukvård. Min bror Mattias blev precis accepterad och vi hade tänkt att vara något av partners inom försäljnings branschen. Jag har inget som helst intresse av att förstöra för servern eller för dem som spelar på den. Jag hoppas att detta hjälpte och ni kan ju ställa mer frågor såklart.

Godkänd
Grattis, du är godkänd. Hoppas du får det trevligt på servern

Mvh: Johan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka