Nekad monki1234567 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

monki1234567

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? daniel chytraeus

Vad är ditt discord namn? skolsula

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 1981

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: sven-göran 1960

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig trevlig mogen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag har aldirg spelat FiveM så detta är ett nytt spel jag vill testa på har hört mycket bra saker om denna servern och vill testa på att köra rp så jag har inte så mycket framtidsplaner mer än att jag vill testa på spelet och känna pengar och skaffa något jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med positivitet jag är en driven person som vill bli en bra spelare. jag blandar mogenhet med rolighet och självklart är jag trevlig mot alla andra spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kommer alltid vara trevlig och snäll mot andra spelare och försöka bygga upp ett stort kompisgäng jag har sett att det är bra att ha mycket kontakter så jag kommer alltid vara snäll och positiv till nya människor

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit mot någon regel eftersom jag är ny har testat på spelet hos kompisar men då har jag varit laglydig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man ska ha ansvar och inget rasistiskt inte hota någon och inte sälja saker på spelet för irl pengar. man ska ha vett och vara mogen på servern

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en mogen spelare men ändå rolig trevlig som vill spela och ha det kul. tack i förhand!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till!

Nekad.
Anledning: inte tagit sin intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka