Nekad shitsdamn | Medlem ansökning [Ludde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shitsdamn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Shitsdamn

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: alli zalii. 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Stark, ödmjuk, lojal.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alli Zalii, 25 år gammal, växte upp i en liten stad där hon alltid kände sig som en outsider. Hon har alltid haft en stark känsla av rättvisa och drömde om att göra något stort. Efter att ha utbildat sig inom psykologi och socialt arbete, började Alli arbeta på ett ungdomscenter, där hon snabbt blev en mentor för många unga människor i riskzonen. Hennes passion för att hjälpa andra och förstå människors inre drivkrafter växte starkt, vilket ledde henne till att vilja göra mer för samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra med så bra rp som möjligt och skapa roliga scenarion som möjligt och såklart social rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid behöver vinna ett scenario utan att man kan förlora för att göra de roligare för motpartnern. t.ex jag är i en biljakt och polisen är bakom mig, jag vet att jag har en mycket snabbare bil men jag väljer att inte köra full fart för att det ska bli roligare för polisen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej detta är min första gång jag spelar på unive.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fear rp = Detta är att du ska vara rädd om ditt liv och ta beslut som du vore i verkligheten, Du ska till exempel inte kaxa tillbaka ifall du blir pistolhotad osv vilket man inte hade gjort i verkligheten. RDM/VDM. Kan börja med vdm vilket är när du använder ditt fordon för att skada folk, Så står du på en trottoarkant och inte är ute på vägen och någon kör på dig kallas detta för VDM, Rdm är när någon dödar dig utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker att det räcker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka