Accepterad shishkobinladen | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shiishko

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/vaggfusk/

Ditt Hex-ID: steam:110000153222192

Vad är din discord tagg? 1.shishko

Vem var det som bannade dig? ola063124

Bild på banmeddelande: 071DBE66-7E97-4713-8ABA-9048198CC83A.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig då det var ett jätte kaosigt scenario, där 3 personer valde att rikta på några och hålla gissla, det jag gjorde fel var att jag inte pratade så mycket med motparten, jag valde att rikta på han för att försöka få han att släppa en person. Men han vägrade och han hoppade in i bilen och försökte åka och då skjöt jag honom. Sedan kom det poliser till platsen och började skjuta på oss, då fick jag adrenalin kick och la ett skott mot polisen men han fortsatte skjuta mig, så jag hoppade in i min polares bil och vi åkte från platsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis flytt platsen och satt i min polares bil, sedan tar han mig i staff samtal och ber mig hoppa support. Sedan disskuterar vi i support i runt 20 minuter och han valde att komma fram till en ban på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag gjorde var inte rätt, Jag hade kunnat prata mer och inte fått min adrenalin kick så att jag lägger ett skott mot polisen, (polisen dog inte) träffade inte han. Så jag skulle säga att bannen är rätt placerad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare, jag har tagit lärdom av dem bansen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gjort de mycket snyggare, riktat försökt förhandlat. Men vet inte hur jag skulle förhandla då han åker medans vi riktar. Och sedan inte släppt ett varnings skott mot polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag ska försöka förhandla och prata mer nästa gång. Detta kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka