Nekad Shirre113 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shirre113

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahim

Vad är ditt discord namn? Iraq1.313

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Shirre marre 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad,stark,starkpersonlighet

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Shirre marre bodde i ett hvb där han knarkade o rökte på o hans dröm va att va en fotbolls spelare men är han fick bo på hvb då började han göra dumheter osv o nu försöker han ta sig ifrån all skit o bli polis o hitta den rätta vägen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag alltid sätter serverns kvalitet före mitt eget ego. För mig handlar RP om att skapa trovärdiga scenarion, utveckla karaktärer och bidra till en levande stad där alla får utrymme att ha roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett RP-scenario betyder att du inte bara spelar för att själv vinna utan för att skapa en bra och trovärdig historia även om det innebär att din karaktär förlorar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har tyvärr inte rollspellat i Unive men de vill jag göra de drf jag ansöker om medlem

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. RDM (Random Deathmatch) Du får inte döda eller skada någon utan giltig RP-anledning och utan att det finns ett uppbyggt scenario bakom. Exempel: Du kan inte bara skjuta någon för att de kollade på dig konstigt. ⸻ 2. VDM (Vehicle Deathmatch) Du får inte använda fordon som vapen utan rimlig anledning i ett pågående scenario. ⸻ 3. Metagaming Du får inte använda information du fått utanför spelet (Discord, stream, kompisar i samtal) i RP. Exempel: Du kan inte veta någons namn eller plats om din karaktär inte fått den informationen in-game. ⸻ 4. Powergaming Du får inte tvinga fram handlingar som är orealistiska eller som inte ger motparten en chans att reagera. Exempel: “Jag slår dig medvetslös direkt” utan att ge den andra spelaren möjlighet att spela på situationen. ⸻ 5. Fear RP Du ska värdera din karaktärs liv. Om någon riktar vapen mot dig ska du spela rädd och inte agera som om du är odödlig. ⸻ 6. Combat Logging Du får inte lämna spelet mitt i ett scenario för att undvika konsekvenser.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Umm nej

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
Okej

Vad är ditt namn i verkligheten? Ibrahim

Vad är ditt discord namn? Iraq1.313

Vad är ditt födelsedatum? 15 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Shirre marre 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad,stark,starkpersonlighet

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Shirre marre bodde i ett hvb där han knarkade o rökte på o hans dröm va att va en fotbolls spelare men är han fick bo på hvb då började han göra dumheter osv o nu försöker han ta sig ifrån all skit o bli polis o hitta den rätta vägen och kunna hitta sig i en ljus värld där han inte lever ett dåligt liv o röker på o han ska försöka bli en känd polis o hjälpa staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag alltid sätter serverns kvalitet före mitt eget ego. För mig handlar RP om att skapa trovärdiga scenarion, utveckla karaktärer och bidra till en levande stad där alla får utrymme att ha roligt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett RP-scenario betyder att du inte bara spelar för att själv vinna utan för att skapa en bra och trovärdig historia även om det innebär att din karaktär förlorar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har tyvärr inte rollspellat i Unive men de vill jag göra de drf jag ansöker om medlem

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. RDM (Random Deathmatch) Du får inte döda eller skada någon utan giltig RP-anledning och utan att det finns ett uppbyggt scenario bakom. Exempel: Du kan inte bara skjuta någon för att de kollade på dig konstigt. ⸻ 2. VDM (Vehicle Deathmatch) Du får inte använda fordon som vapen utan rimlig anledning i ett pågående scenario. ⸻ 3. Metagaming Du får inte använda information du fått utanför spelet (Discord, stream, kompisar i samtal) i RP. Exempel: Du kan inte veta någons namn eller plats om din karaktär inte fått den informationen in-game. ⸻ 4. Powergaming Du får inte tvinga fram handlingar som är orealistiska eller som inte ger motparten en chans att reagera. Exempel: “Jag slår dig medvetslös direkt” utan att ge den andra spelaren möjlighet att spela på situationen. ⸻ 5. Fear RP Du ska värdera din karaktärs liv. Om någon riktar vapen mot dig ska du spela rädd och inte agera som om du är odödlig. ⸻ 6. Combat Logging Du får inte lämna spelet mitt i ett scenario för att undvika konsekvenser.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Umm nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: ej tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka