Accepterad Shiet | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shiet

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gurra

Vad är ditt discord namn? guraaa1

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ola karlsson och är 32 år gammal och är uppvuxen i en liten by i skåne där han hade en väldigt bra uppväxt tills hans mamma gick bort hon vart skjuten när hon var ute och lekte med ola så ola såg sin mamma dö framför sina egna ögon detta har suttit i honom hårt och han hamnade efter detta väldigt snett i livet och har blivit kriminell och han tar droger för att inte tänka på detta. Det har han gjort varenda dag sedan hans mamma gick bort, Men en sak ola älskar är feta rikemans hus han älskar sådana och har länge velat köpt ett fet hus. Men istället har ola köpt snygga bilar och älskar att glida runt i dem helt nerdrogad samt att vara med vänner på fester och bara leva livet. Han älskar att vara utomlands och festa med sina polare. När han inte festar eller glider runt i feta bilar så håller han på med drogfösäljning som han tjänar väldigt mycket pengar på det men han älskar att slösa pengar på droger och bilar så dem pengar han tjänar har han oftast inte mer än en vecka. Ola kommer nu till unive och vill bli ren från droger och allt skit han vill ha en ny start i livet är i unive city

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt bra och social rp. Jag kommer göra så att det blir kul för alla på servern för alla och spela. Jag kommer bidra med god och rolig stämning på servern för allihopa. Jag har spelat på unive tidigare och har erfarenheter och det gör att jag redan kan alla regler. Jag kommer göra så att alla runt om mig kommer ha roligt och kul rp på servern jag vill att dom ska känna sig trygga runt om mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så alla i scerniot har roligt och har lika chans att vinna sceariot. man ska inte bryta mot regler bara för att själva vinna sceariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, fearrp= att man ska värna om sitt liv under hot vdm= när man använder ett fordon som vapen och t.ex kör över folk rdm= när man dödar någon utan bakomliggande scerio pwg= omänskliga krafter som att t.ex köra in i vägg och inte rpa på skador suntförnuft= att man ska göra saker utifrån verkligheten t.ex bara göra saker som kan hända irl och alltid tänka en gång innan man gör sceario av de

Har du någon erfarenhet inom rollspel? a över 2k timmar varav dem felsta är här på unive det är på unive jag haft som roligast och skapat roligst scenarion på. jag har kört på fler servrar som t.ex skrp och många fler så jag har goda erfarnheter. Jag har spelat på unive fram och tillbaka men nu vill jag börja igen för tycker servern är extremt bra och kommer ha väldigt kul här så ser fram emot att börja här igen!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka