Nekad Louipoui2000 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Louipoui2000

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Loui Emilsson

Vad är ditt discord namn? Louipoui2000

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ola Svensson 54 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Riktig go gubbe med grov göteborgska. Han skrattar som en kratta och säger torra skämt ofta.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han föddes i Göteborg och hade inte det så svårt. Han var klassens clown och försökte alltid göra någon skratta fast då lyckades han inte. Det gick helt okej i skolan och när Ola var 13 skapade hans pappa ett AB som det gick jätte bra för och då flyttade de till en villa i kusten vid stranden för drygt 30 miljoner kronor. Föräldrarna hade bra med pengar och de hade det bra ändå. Han vill skapa ett företag eller få bara ett skapligt jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Dialekt, känslor, humor och bara rp. Jag har inte hittat bra servers men försökt rpa. Jag har kört massa erlc/roblox i en server som heter Karlskrona Swe Roleplay som var bra i början men sen började folk frpa och rdma och sånt. Men jag vill erbjuda er en bra rp av mig!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du, trots att din karaktär kanske har egna mål, agerar du på ett sätt som gör det lättare, mer spännande mot motparten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej aldrig faktiskt gjort det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Man får inte rdma, inte copbaita som är att få polisens uppmärksamhet t ex att köra ett rött framför en polis. Man måste Fearrpa som är att man måste spela rädd när någonting kan hota dig tills döds.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompleterat din ansökan i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka