Accepterad Sheriffen | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Klotiss

Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Sheriffen

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år gammal och heter Salim Svensson, Han har växt upp med sin mamma som är helsvensk. Salim har alltid varit bilintresserad. han ville alltid börja lära sig mer bilar när han va liten. Men när Salim var 15 år så dog hans pappa i en trafik olycka. Salim har haft en tuff uppväxt. han har ett syskon som är han bror. Salims bror har inte gått den rätta vägen i livet. han har gjort massa kriminella saker som Salim har tagit efter sin bror. Salim hade det väldigt svårt i skolan. han var aldrig på lektionerna. Salim skolkade och gjorde aldrig det dom sa till han. när han fyllde 16år så hoppade han av skolan och tog fel väg i livet. det började med att han hängde med sin bror på kriminella uppgifter som drog in Salim i kriminaliteten. så än idag sitter han i skiten med kriminella saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska skapa roliga scenarios och komma med ett seriöst och moget rp jag ska bidra socialt genom att stoppa bråk och jag ska bidra inom jobbet och vara trevlig mot bemötande kunder och försöka hjälpa de så gott jag kan. Jag kan göra något som får alla i servern glada jag kan göra så att de skrattar och har roligt. Och jag kan få Rpn att se mer seriös ut då jag skapar scenarios då andra i servern måste rpa seriöst på. Jag vill helt enkelt bara bidra med så mycket jag kan och försöka göra så att RPn runt mig är bra och seriös och att alla följer era regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska bete mig som den trevliga och välkomnande personen jag är. Jag tycker även att en stor roll i det är att kunna ta en förlust, och inte bete sig orealistiskt så fort något inte går min väg i livet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming, FearRP, RDM, VDM

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rp:at ett ganska bra tag på ett par olika servrar men främst här på unive

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka