Nekad SheldonAdolfsson | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SheldonAdolfsson

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? exe.1234234241313

Vad är ditt födelsedatum? 26 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min käraktär heter abbe babbe han är 18 år och vill bli kriminel som sina brödar dom är kända kriminela och han vill också bli det han är en han va bra i skolan mamma och pappa han är snabb och stygg han han dreads som hår stil han ska jobba som kriminel eller bolis han vet inte ifall han ska gå den bra eller dålig vägen han är en stor stark kille med mycket erfaenheter av kriminel/ bil mekaniker bil säljare weed säljare och han vill kunna lära sig känna pengar och va med vänner och familj han vill ha roligt i denna staden / han är tillbaka staden han har längatat att åka tillbaka hit Abbe körde lite olagligt och krockade in i en svängbarriär, hans kompis dog, Abbe överlevde med något brytet ben men hans kompis hade inte lika mycket tur, Abbes kompis dog och Abbe var nedstämd, Abbe var ledsen i mer än ett år och kunde inte ta upp sig själv från det, Abbe har aldrig glömt det och kommer aldrig göra det. Abbe framtidsplaner är väldigt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra servers rp rolig och ha roligt med folk på servern och jag kan skapa bra rp och roliga senario och bra rp för dom som rpar mig meddoch inte göra något regelbrott för det får man ej på en sån hära bra seriös rp server!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda sidorna ska ha roligt och man inte ska göra så den andra inte tycker det är roligt ifall det är ett rån ska polis inte bara döda dig när du går ut eller tvärtom för båda motpartens ska aha roligt!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Japp Suntförnuft är att man ska tänka realistiskt fearrp är att man ska va rädd ifall någon riktar vapen mot dig och metagaming är att man pratar med folk i discord tillexemple och powergaming 1 är att man inte rpar på skador och powergaming 2 är att man spelar för makt och pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp jag har spelat rp sen 2022 på og unive och jag har 3000 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Nekad.
Anledning:
Utveckla mer om Abbes bakgrund "Berätta om din karaktär."

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka