Inaktuell Shelbyyy08 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shelbyyy08

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: Emill#8821

Ange ditt födelsedatum 22 April 2008

Varför ska just du bli staff? Vrf just jag ska bli staff är för att jag är en kunnig grabb redan sen jag va typ 7 år gammal har jag alltid velat föröska att hjälpa folk samt jag har alltid tyckt att det är roligt att kunna hålla i intervjuer och liknande så just därför vill jag bli staff. Jag vill bli staff för att jag känner att det hade varit jätteroligt att kunna göra servern större och hålla en bra rp nivå. Vrf just jag ska bli staff är för att jag är mogen skulle jag säga för min ålder jag har rpat i 1300 timmar och känner att det är dags för mig att göra något nytt och det är ju då att bli staff. Jag har varit staff förut men det va ett tag sedan sen har jag varit sv 4 gånger så erfarenheter och commands kan jag. Vrf just jag vill bli staff är för att jag har sett på massa streams och då får man se när dom staff arbetar. Det har sett riktigt roligt ut och däröfr vill jag också kunna bidra med något stort. Att vara helper på unive är det bästa som kan hända. Så därför ansöker jag. Jag kommer även att vara aktiv från morgon till natt ovh staff arbeta hela dagen så det är jag redo för också.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Det kommer se ut som följande.

Vardagar: 12:00 - 22:00
Helger 10:00 - 03:00

Kan också variera

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive snart ett halv år eller det bli det i augusti.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter som staff jag då va jag support på en annan server som hette ortenwave men jag lämnade den för att det blev inga ändringar på servern asså att rpn va likadan hela tiden. Men erfarenehter har jag även som sv och staff. Jag har som sagt kollat limpis stream också och det ser riktigt bar ut och jag har lärt mig jättemycket därfirån.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej det finns det ej jag är beredd på allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka