Accepterad Sheffery | Medlem ansökning [mr.cs] [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chicha AB

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Sheffery#9925

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min käraktär heter Ozzy Uchiha och är 21 år gammal. Född 2000-08-28. Han älskar bilar och oftast de som går lite snabbare än de orginella. Han har svårt för fartdårar och har själv svårt att hålla koll på alla traffik regler. Han blev adopterad när han var 3 år eftersom mamman blev dumpad och sen inte hade tillräckligt med pengar för att kunna uppföda Ozzy till sitt maximum. Han var född i en by men eftersom han blev adopterad blev han uppvuxen i en mellan stor stad. Eftersom han var adopterad så blev han mobbad i skolan och därför hade han svårt att fokusera sig i skolan utan att de andra barnen skulle vara på honom och mobba honom. När han blev 18 år tog han flyget hit och nu har bosatt sig här i en lägenhet i 3 år och skaffade jobbet som reporter!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Utdragna scenarion,Bra rp,Social rp,inget lall

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så att man kan göra att motståndaren kan också vinna ett scenario för att göra scenariot roligt för bådas håll. Detta görs så att det blir en bättre rp och att man inte behöver vinna varje scenario

Hur hittade du Unive? Mina kompisar har kört fiveM ett tag nu och jag skaffade det själv och eftersom dem körde på denna servern så joinade jag för att se hur bra rpen var på servern och den var hög rp och då fastnade jag för denna servern för att jag tyckte den var bra och rolig!

Godkänd efter muntlig, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka