Accepterad Chicha AB | Medlem ansökning [Mr Barre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chicha AB

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Sheffery

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ozzy Uchiha född 2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ,Öppen,Social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min käraktär heter Ozzy Uchiha och är 21 år gammal. Född 2000-08-28. Han älskar bilar och oftast de som går lite snabbare än de orginella. Han har svårt för fartdårar och har själv svårt att hålla koll på alla traffik regler. Han blev adopterad när han var 3 år eftersom mamman blev dumpad och sen inte hade tillräckligt med pengar för att kunna uppföda Ozzy till sitt maximum. Han var född i en by men eftersom han blev adopterad blev han uppvuxen i en mellan stor stad. Eftersom han var adopterad så blev han mobbad i skolan och därför hade han svårt att fokusera sig i skolan utan att de andra barnen skulle vara på honom och mobba honom. När han blev 18 år tog han flyget hit och nu har bosatt sig här i en lägenhet i 3 år och skaffade jobbet som reporter! Han hamnade sedan snett och hamnade i de kriminella spåren där han blev fast för pengarna

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer bidra med en bra rp och social rp och kommer förmodligen köpa krim direkt ifall jag blir medlem eftersom har rpat innan och varit krim.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna förlora ett scenario och fortfarande ha kul och inte bli arg för man förlorar i ett spel

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, flertal var tidigt i min rp karriär när jag inte visste så mycket och sen många felaktiga. Men de är rätt gamla de jag har

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm,vdm,powergaming,metagaming,suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka