Nekad Sheffery | Chef-jobb ansökan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Chicha AB

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Oskar

Vad heter du på discord? Sheffery#7206

Hur gammal är du? 14 år född 2007-08-28

Hur många timmar har du på Fivem? 60 timmar (har kört hos kompisar och har en bra rp sedan innan jag började med fivem)

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Eftersom jag vet hur man ska agera som ordningsvakt och jag vet hur man ska styra och ställa för att få den bästa truppen med den bästa träning som jag kan ge dem igenom min expierence och om jag skulle bli chef skulle jag kunna sköta allt perfekt!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet hur man ska agera som ordningsvakt och hur man ska bete sig inom rpen och då också ska jag dela med mig om denna erfarenheten till mina kollegor så att dem också vet hur man ska agera och bete sig på bästa möljiga sättet!

Berskiv din karaktär? Min käraktär heter Ozzy Uchiha och är 21 år gammal. Född 2000-08-28. Han älskar bilar och oftast de som går lite snabbare än de orginella. Han har svårt för fartdårar och har själv svårt att hålla koll på alla traffik regler. Han blev adopterad när han var 3 år eftersom mamman blev dumpad och sen inte hade tillräckligt med pengar för att kunna uppföda Ozzy till sitt maximum. Han var född i en by men eftersom han blev adopterad blev han uppvuxen i en mellan stor stad. Eftersom han var adopterad så blev han mobbad i skolan och därför hade han svårt att fokusera sig i skolan utan att de andra barnen skulle vara på honom och mobba honom. När han blev 18 år tog han flyget hit och nu har bosatt sig här i en lägenhet i 3 år och skaffade jobbet som reporter! Nu söker han bättre och roligare jobb så att han kan få mer inkomst och ha roligare om dagarna. Han är väldigt stark och klok. Sedan sen liten har han varit en liten president av ett slag!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne daily oftast efter skolan eller efter jag har tagit hand om alla mina studier (om jag har några)

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, absolut det finns många andra jobb på denna servern som är roliga och bara för man inte får ett jobb ska man inte bli arg och ledsen och lämna, man borde fortsätta att kämpa och hitta ett arbete!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Inte för tillfället!

Har du läst våra Regler? Ja och jag kan dem utantill!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka