Dubbelpost shawarma | Medlem ansökning Jonte.1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shawarma

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander

Vad är ditt discord namn? jagaskardinpappa

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin Gustafsson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön, Omtänksam, Trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kevin Gustafsson är en kille som alltid haft ett driv. Han växte upp i en mindre stad och lärde sig tidigt att man måste jobba för det man vill ha. Han har haft lite olika jobb genom åren, men det som alltid lockat honom mest är bilar. Han köpte sin första bil med egna pengar och efter det har han fastnat för allt som har med fordon att göra. Nu vill Kevin satsa på ett lagligt liv. Han har som mål att starta en egen bilfirma där han köper, säljer och fixar med bilar. Han gillar känslan av att bygga något eget, och han vill visa att man kan lyckas utan att ta genvägar. I framtiden ser han sig själv som en företagare med bra rykte. Han vill vara en person folk litar på och kanske till och med hjälpa andra att hitta rätt väg i livet, precis som han själv har gjort. Målet är att bli något stort, men göra det på rätt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en trevlig miljö samt bra rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att själv vinna scenarion som till man c loggar när man inser att man kommer tappa sina saker man jobbat hårt för att tjäna eller och att andra inte ska kunna vinna eller ha kul det kallas då powergaiming. detta är nått man inte ska göra då det förstör rpn och förstör för andra spelare

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har copbaitat vilket jag inte kommer göra om

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Random death match innebär att man dödar någon utan anledning. VDM är samma sak fast man använder sitt fordon som vapen. FEARRP är att man inte värnar för sitt liv t.ex om jag blir rånad och springer där ifrån eller inte låter rädd i rösten.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
 
Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario: Läs på regeln när de kommer denna fråga smt utveckla svaret.

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
 
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario: Läs på regeln när de kommer denna fråga smt utveckla svaret.

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
så där är du nöjd
 
Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top