Accepterad Shaker.diab13 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shaker.diab13

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Shaker diab

Vad är ditt discord namn? Shaker9112

Vad är ditt födelsedatum? 12 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Namn- Shaker efternamn-Diab ålder- 17 år och nie månader

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, driven, respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en enkel familj med stark arbetsmoral och viljan att skapa något eget. Efter att ha flyttat till Unive söker han en ny start. En channs att bygga upp ett stabilt liv, lära känna folk och bidra till samhället. på sikt vill han skaffa ett tryggt jobb, kanske starta ett eget företag eller engagera sig i stadens utveckling. Han tror på hårt arbete, respekt och lojalitet, och vill vara en del av något större.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat RP där jag fokuserar på att skapa bra stämning och realistiska situationer för andra spelare. Jag försöker alltid följa reglerna, bygga berättelser som känns levande och ge andra något att reagera på. Oavsett om de gäller arbete, vardag eller större händelser vill jag vara en aktiv del av stadens utveckling och bidra till ett roligt och respektfull RP-klimat.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv, utan istället skapa bra RP för alla. Ibland kan det innebära att ens karaktär förlorar eller misslyckas, så länge det gör scenen roligare och mer realistisk för motparten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har vid ett tillfälle brutit mot reglerna, men det var inte medvetet. Jag missförstod en situation där jag agerade för snabbt i RP och det ledde till ett mindre regelbrott. Efter det tog jag kontakt med staff, tog fullt ansvar och läste igenom regelverket igen. Jag lärde mig hur viktigt det är att alltid dubbelkolla innan man agerar och att kommunicera tydligt för att hålla RP:n realistisk och rolig för alla.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Metagaming: Använd inte information som din karaktär inte vet. 2. Powergaming: Tvinga inte handlingar på andra spelare och gör bara realistiska handlingar. Respekt RP: Respektera alltid andra spelare RP och bidra till realistiska situationer. Follow the rules: Följ serverns regler och undvik handlingar som förstör spelupplevelsen för andra.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Min karaktär är nyfiken och vill alltid lära sig mer om staden och dess invånare. Jag strävar efter att bidra med engagerat och realistisk RP, och jag är van vid att samarbeta med andra spelare för att skapa intressanta och roliga situationer. Jag är noggrann med att följa reglerna och respektera serverns riktlinjer, vilket gör mig till en pålitlig och positiv medlem i Unive

Hej!
På Unive vill vi att alla ska ha unika karaktärer som inte liknar sig själv.
Med detta sagt så får du inte ha samma karaktärs namn som ditt IRL/Discord namn. Därför måste du ändra din karaktärs namn till något annat.

Vänligen kontakta en MOD+ som kan ändra karaktärs namn till dig eller så får du radera karaktären och skapa en ny med ett annat namn.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat. | Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.)

Hej. Tack så mycket för ditt svar nu har jag gjort det och allt är klart!
Mitt namn nu är- Sticky357
Efternamn- Lilx
Ålder-19 år och nie månader

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka