Accepterad Shaithan1990 | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shaithan1990

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198299234453/

Vad är ditt namn i verkligheten? David Klarlund

Vad är ditt discord namn? Shaithan1990#5412

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 1990

Berätta om din karaktär. David "grayskull" Klarlund han är 31 snart 32 och är en föredetta helikopterpilot vid försvaret, som under en frivillig fredsbevarande operation i Afganistan crashade sin helikopter vilket gav honom bränskador i ansikte och på kroppen som han oftast gömer bakom en mask och heltäckande klädval, Efter sin tjänstegöring så har han fallit in i ett liv av kriminalitet där han försöker navigera sig så högt upp på totempålen han kan, han har tack vare sitt tidigare liv välldigt goda kunskaper i att flyga Helikopter och är bra nog på att skjuta för att klara sig igenom de flesta situationer han hamnar i, även om han för det mesta försöker prata sig ur situationer(Det brukar göra mindre ont så). Hans intressen är som säkert många kan gissa att flyga så mycket som möjligt helst hela tiden faktiskt. han gillar även flashiga bilar och adrenalinsporter så som Motorkross eller drifting, Han lider till viss del av PTSD och lättare Deprissions perioder där han oftast blir lite tystare och tilbakadragen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag hoppas på att kunna tillföra Unive massor med RP och är lugn och samlad i nästan alla situationer, Jag vill hjälpa till att hålla staden rolig för alla som är i den

Vad kan du bidra med till serverns RP? Massor med roligt rp oavset om det är intraktioner mellan kriminella eller polisen, där socialt RP alltid är i förfronten av vad jag gör, att försöka lösa en situation genom att prata istället för att dra vapen är alltid att föredra som jag sa i karaktärs intron Det brukar göra mindre ont för alla inblandande

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att i största mån försöka hålla scenariot vid liv och så roligt för motparten som möjligt

Hur hittade du Unive? kollade runt på FiveM's server lista och såg Unive som verkar ha en hög mängd folk online

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka