Accepterad officialEX | Medlem ansökning (idapiiida)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

officialEX

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? official_exx

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: David Johansson, 25 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, lugn och pålitlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: David växte upp i en arbetarfamilj där han tidigt fick lära sig att ta ansvar och arbeta hårt. Han har alltid haft ett stort intresse för bilar och affärer, men även en vilja att bygga något eget i livet. Hans framtidsplaner är att etablera sig i staden, skapa en stabil karriär och på sikt kunna driva ett företag där han kan kombinera arbete och passion. Han vill leva ett liv där han kan bidra till staden, bygga relationer och samtidigt skapa trygghet för sig själv och sina närmaste.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat rollspel där jag alltid försöker skapa situationer som är roliga och givande för både mig själv och andra spelare. Jag vill vara kreativ, bygga på andras spel och se till att varje möte leder till bra RP. Jag är flexibel och försöker alltid anpassa mig efter situationen för att det ska bli en bra upplevelse för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska fokusera på att själv vinna, utan att man ska spela på ett sätt som gör situationen rolig och rättvis för motparten. Det handlar om att samarbeta, även om man är “motståndare”, så att scenariot blir spännande och trovärdigt för alla parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler. Men jag förstår vikten av att följa dem och respektera både staff och andra spelare. Om jag någon gång skulle göra ett misstag så är jag öppen för feedback och redo att lära mig av det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Metagaming, powergaming och powergaming2.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Yes!
Är inte delaktig i någon server, jag råkade skriva fel. Ber om ursäkt!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka