Accepterad Shaima | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Socialbidrag

Medlem
Meddelanden
469
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198355791175/

Ditt Hex-ID: 110000117933d47

Vad är din discord tagg? skalman.svedala

Vem var det som bannade dig? Indian för länge sen

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: OIP (1).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har fått det förklarat för mig att jag har Spridit saker om Vible alltså (Doxxing) detta har jag motbevisat vible och kan även bevisa för er som läser denna vem det igentligen var. Efter detta blev mitt konto hackat, detta låter nu som en otroligt dålig bort förklaring men iallafall så blev jag hackad och jag har bevis på detta. När mitt konto var hackat så valde då (L1raren) som är en gammal unive spelare att skicka kränkande bilder till limpis och jag förstår varför limpis tror att det var jag och att jag bara skyllde på att jag var hackad. Jag har därför skickat alla bevis som bevisar att jag var hackad under den tidpunkten detta skickades till honom, Discord mail change, DIscord support tickets och konversationer med L1raren under den tiden från mitt konto. Jag har även bevis på att L1raren försökte köpa Nitro från mitt konto 11 gånger under denna tiden men det misslyckades han med. (Detta finns bevis på)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta var så otroligt längesedan och jag har inte en aning om vad jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. VIBLE
Bannen skedde väldigt snabbt eftersom att Vibles mamma blev uppringd och snabbt därefter blev jag bannad även om det inte ens var jag. Jag förstår att bannen blev lagd snabb för jag hade inte heller blviit särskilt glad ifall någon ringde mina föräldrar. Jag menar därför att bannen är rätt men lagd på fel person. Eftersom MOEZZ granskade detta klippet tillsammans med VIBLE så valde dem att banna MJUKOST som va den som ringde VIBLES mamma. Jag ska även ta min postion i detta eftersom att jag satt med i den kanalen när MJukost och några andra valde att ringa till vibles mamma. Jag hade kunnat stå emot och säga att det är fel men det gjorde jag inte och detta ångrar jag.

LIMPIS
Anledningen till vad som hände i PM mellan mig och limpis har jag förklarat långt för honom i PM men är osäker ifall han granskat det. Ifall han behöver mer information för att se ifall jag verkligen talar sannin så skickar jag gärna ännu mer bevis på detta.
Ifall inte limpis läser detta så kan jag förklara för er andra så ni förstår, Jag blev hackad ett kort tag efter jag blev bannad från Unive och då valde (L1raren) att skicka hånadne bilder till limpis. Efter att jag fick tillbaka mitt konto så såg jag vad mitt konto hade skicakt till Limpis och tog bort allt direkt. Jag förstod då att detta skulle bli svårt att bevisa och jag förstår att det kan vara svårt att lita på detta också. Det är precis därför jag har tagit fram varenda bevis som finns för att bevisa detta.

Jag har även hört att jag skulle ha andvänt mods på unive detta är jag osäker på ifall någon bara någon unive spelare har sagt eller en staff. Jag har aldrig andvänt någon typ av mods på Fivem och vet inte vem som hittade på detta. Jag har aldrig varit bannad för detta heller utan endast ett rykte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit så länge borta från unive så jag kommer inte ihåg mina banns tyvärr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra mycket annorlunda. T.ex när jag satt med i röstkanlen där vibles mamma blev ringd. Där hade jag kunnat säga att det är helt fel att göra det och försöka få b.la MJUKOST att ringa. Jag hade även kunnat förklara lite tidigare att jag har blivit felaktigt anklagad för dessa sakerna. Min bortförkalring till detta är att jag tog moppe körkort vid denna tiden och det var sommar så hade inte direkt någon motivation för att sitta och spela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig lite faktiskt. Att våga stå upp för det som är fel och att det som MJUKOST gjorde är helt fel och föröskt göra något åt det. Jag borde också vara mer försiktig på vad jag laddar ner för jag tror att LIMPIS tog åt sig lite av det som mittt konto skicakde till honom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka