Nekad shaggy-manpower6 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shaggy-manpower6

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Andrew Cargill

Vad är ditt discord namn? kidcurluk

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oban Kray 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Självsäker, Modig, Charmig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Oban Kray kommer ifrån Haggerston (London) och är sonen av Reggie Kray, han vill följa sin fars fotsteg och bli en ökänd gangster inom organiserad brottslighet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med bra Rp, bra senario, mer senario vilket betyder när jag märker att det är lite dött så hittar jag på något snabbt och gör en bra senario vilket blir sedan en roligt Rp för de som är med. Jag är respektfull och beter mig vilket gör att det inte går att göra fel inom Rp. Jag skulle säga jag ger er mer roliga och många senario.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om din karaktär befinner sig i en farlig situation till exempel blir hotad av en pistol, förväntas du spela som om din karaktär är rädd och inte agera orealistiskt till exempel försöka attackera någon beväpnad om du är obeväpnad.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har aldrig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm - när du använder ett fordon som ett vapen, t.ex kör på andra utan anledning. metagaming - när man använder information utanför min karaktär t.ex sitta i discord och min vän där berättar för mig att han behöver hjälp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej @shaggy-manpower6!
Du har just nu en aktiv ban - vänligen överklaga den först och ansök om medlemskap när din banöverklagan blivit godkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka