Accepterad ShadowTheOne | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ShadowTheOne

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199007697380/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl Svensson

Vad är ditt discord namn? 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨#2074

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Larsson. Leo växte up i rinkeby och hade det riktigt tuft. Adel hade sin mamma och pappa och sina 3 tvillingar Abdi Larsson Sharmot Larsson. Leo föräldrar knarkade och drack väldigt mycker alkohol och lät barnen vara hungriga hela dagarna. Leo var den som tog hand om sina syskon så mycket han bara kunde han baxa från Livs för att familjen skulle kunna få äta. En dag när Leo var 17 år gick han i en liten skog där han såg en lastbil med öppnar dörrar där bak Leo som är så nyfiken gick och kollade och såg vapen där inne han tittade sig omkring och tog en m9 och sedan sprang därifrån, det han inte visste var att dem hade span på han. Så nästa dag så gick Leo vid exakt samma gränd och fick en påse över huvudet och sen blev in kastad i en bil/skåpbil och där med hade blivit kidnappad av dem så kallade ballas. Dem erbjöd Adel ett knark jobb som han mera var tvungen att göra så han hoppa på vespan och åkte till detinationen där han skulle lämna knarket och klara det. Detta fortsatt ett bra tag tills 2013/09/21 då Leo blev tagen av polisen när han hade en m9 på sig han åkte in i ungdomsfängelset 4 år och kom ut 2017 det var så Leo kom in i det kriminella livet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag är erfaren av RP, jag kommer bidra med roliga scenarion. Varit medlem på unive förut i typ ett år och har lagt ner mycket timmar. sen har jag en unik karaktär som kommer kunna vara aktiv och alltid på humör
Så kan jag erbjuda detta osså :
-- Bra rp

-- Rolig Rp

-- Men ändå Seriös Rp

-- Trevlig

-- snäll

-- bra humör

-- Etc

Vad kan du bidra med till serverns RP? Såklart kommer jag bidra med en Hög RP nivå eftersom att jag har tidigare erfarenheter på andra servrar samt denna. Såklart kommer jag ha seriösa scenarion samt roliga scenarion, jag vill även dela med mig utav min RP samt lära mig utav andras RP vilket gör RP'andet roligare för andra samt en själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man måste inte alltid vinna ett scenario ibland kan det va okej att förlora och då skall man inte börja grina och hoppa support ibland får man ta att man förlorar för att göra scenariot roligare för båda partnerna

Hur hittade du Unive? En vän

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju! Lycka till och Välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka