Nekad Ballekalle1111 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ballekalle1111

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Ballekalle1111

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leo Karlsson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag är Målmedveten lojal lugn Social pålitlig nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en medelstor stad där livet var ganska normalt, men med begränsade möjligheter. Efter att ha jobbat olika enklare jobb och känt sig fast bestämde han sig för att flytta till staden för att börja om och skapa något eget. Han har alltid varit målmedveten och villig att jobba hårt för att nå sina mål, men har också lärt sig att man ibland måste ta svåra beslut för att ta sig fram.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag alltid sätter story och interaktioner före att vinna Jag är bra på att skapa scenarion tillsammans med andra bygga relationer och utveckla långsiktiga storylines istället för kortsiktig RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du blir jagad av polis så ska du ska inte alltid göra allt perfekt för att komma undan Ibland kan du göra misstag bli fast eller låta scenariot leda till ett gripande om det blir bättre RP

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag åkte från polisen en gång och blev gripen så jag har lärt mig att aldrig göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Du får inte skada eller döda någon utan en rimlig RP anledning och uppbyggnad Du får inte använda fordon som vapen utan giltig anledning i RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad
Anl: röd spelare
Du får ansöka igen när du inte är röd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka