Accepterad Shadowstorm | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua, Yodaaxel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Shadowstorm

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 24 Februari 2008

Vad heter du på discord? shadowstorm#2037

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 337

Hur aktiv kommer du att vara? ca 4-7 timmar om dagen

Vad heter du? william evaldsson

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag ska kunna bidra med ökad säkerhet för alla i staden. Jag vill även uppleva den gemenskap som ni på denna polismyndighet har. Utöver detta vill jag även träffa nytt och främmande folk. Men inte mist för att kunna sätta ett gott exempel för alla andra medborgare, för hur de ska bete sig och hur de ska ta sig an olika situationer.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Absolut kommunikationen, det är otroligt viktigt för en fungerande poliskår att ha en stark kommunikation, dels mellan poliser, men även kommunikationen med medborgarna i staden. Det är nyckeln till ett brottslöst och säkert samhälle enligt mig.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag har tidigare jobbat som polis så jag har god kunskap om vad jobbet innebär och vilket ansvar man bär. Jag har god kunskap om polisers rättigheter och skyldigheter, även hur det flesta processer såsom bötfällning OSV går till.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag jobbar som brandman så jag kan väll en del om radion och annat

Hur är du som person? Jag är en rakryggad person som framförallt är en god lyssnare, när det kommer till det sociala har jag en god kompetens, så att ha att göra med människor är absolut inga problem för mig. Jag är även en väldigt kreativ och trevlig person som alltid har ett bra bemötande inför människor. Jag är även en person som är driven, flexibel och glad som alltid är på framfötterna. Jag skulle även säga att jag är en jordnära person som har båda fötterna på jorden.

Är det något vi bör veta om dig? nej

Tillbaka