Nekad Shadowstorm | Chef-jobb ansökan [RTJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadowstorm

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? RTJ

Vad heter du IRL? William Evaldsson

Vad heter du på discord? shadowstorm#2037

Hur gammal är du? femton om 7 dagar

Hur länge har du spelat på Unive? 527 timmar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Som chef för räddningstjänsten skulle jag först försöka involvera dem så aktivt som möjligt eftersom jag inte märkte att många förstår branschen så jag skulle anställa nya människor som förstår rtj branschen så att jag kan förstå dem också. mycket reklam först och försöka utveckla en räddningstjänst i bästa fall jag har att göra med kommer att försöka förbättra kundnöjdheten då många som har jobbat med inte är nöjda och inte kan för att vissa helt enkelt inte orkar eller kan inte ta det när När de är sådana de minskar kundnöjdheten och de ger oss ett dåligt rykte jag kommer att vända på dem så att vi får toppbetyg och kundnöjdhet Jag ska förändras Jag ska öka servicen öka arbetet öka arbetslusten kommer vet det vad de gör, det ska jag ge dem. Stödet de behöver till en början hjälper dem att fixa bilen men de ska inte vara för nya eller bara hjälpa dem med de frågor de behöver svara på och sedan hittar vi rätt vägg så räddningstjänsten är aktiv och bra igen som de gör då och då kommer jag också att jobba med utveckling. Om jag såg den minsta korruption som att ge betyg eller sälja en brandsläckare till en vän skulle jag skjuta omedelbart eftersom det finns många människor som gör detta och de är dåliga för branschen och vårt rykte skulle vara dåligt och vi skulle inte kunna förbättra brandbekämpningen tillfredsställelse, Så vi hjälper samhället genom att använda sociala medier och andra digitala kanaler Annonsera ofta varje dag för att nå fler människor som vill arbeta för oss på RTJ och skapa bra kontakter igen. Jag är redo att ta ett stort steg för RTJ Så den här gången ska de verkligen vara trevliga att ge mig en chans så får du se hur jag fixar räddningstjänsten med mina kollegor och jag ska ha ett möte minst en gång i veckan med alla för att kolla hur de känner och vad de tänker eftersom de betyder något och de kan alltid vända sig till mig oavsett vilken ansökan de gör till mig, vissa chefer bryr sig om detta, jag kommer att hjälpa alla som behöver hjälp, jag vill alltid att mina anställda ska vara respekterad för evigt, om jag ser att de inte respekterar så gör jag det, då blir de inte bra för om vi inte respekterar dem blir de fastnade för att jag har ett sätt att visa räddare hur deras utseende hoppar på någon annan. allt är möjligt, om jag vore chefen nu, de har nolltolerans för detta, jag är en av få personer som faktiskt skulle sitta ner Möten med personalen, möte på plats när de gör det, om jag stannar kommer jag att vara starkt involverad när de stänger för jag vet att RTJ brukade vara väldigt bra och jag vill komma tillbaka

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har en del kunskaper inom rtj för att jag har vart bitr brandchef i 2 månader och var brandchef i 5 månader. Jag vet hur man hanterar prio 1, 2 och tre och hur man ska göra vid dom. Jag vet hur man hanterar bränder och trafikolyckor för att inte skada någon vid händelsen. Jag vet hur man gör utbildningarna och hur dom går till för att kunna utbilda personerna som bäst. Jag vet hur rtj går till för att göra skillnaden på bästa sättet. jag kan hur radion ska hanteras och hur radiodiciplin går till

Hur ofta kommer du vara inne? ca 4-8 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+++++rep tycker han borde bli vald för han va gammal chefen och visat att han kunde hantera detta jag tycker han har bästa förutsättningar för han vet hur man gör som chef på RTJ han har anställt jättebra personer och va en jättebra chef man kunde vända sig till han när som helst han svarar på alla möjliga frågor hjälper oss med om vi inte kunde göra saker han va vaken jätteofta för RTJ och han förtjänar inte att bli sparkad ge han en chans till ❤️❤️❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka