Inaktuell Trive | Chef-jobb ansökan [RTJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Trive

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Räddningstjänsten

Vad heter du i verkligheten? Kevin

Vad är ditt användarnamn på discord? Trive#0120

Ange ditt födelsedatum: 12 Juni 2008

När fick du medlemskap på Unive? 12 augusti blev jag medlem.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit Ledning o Reäddningstjänsten för runt 2 år sedan och jobbade där i runt 5 månader så har nog väldigt mycket kunskap kvar. Är även Polis just nu vilket ger mig lite extra erfarenhet.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer för jobbet är att få igång aktiviteten först och främst. Jag ser knappt någon Brandman i tjänst vilket inte är så kul för dom andra blåljus verksamheterna för att det finns scenarion RTJ behöver bidra i. Kommer även göra en aktivitetskontroll och sparka dom som ej jobbar mycket. Kommer även kolla igenom alla fordon och liknande se om jag hittar buggar för isåfall skickar jag in till staffs för när jag jobbade som RTJ var det väldigt mycket buggar och liknande och det kan även vara något som gör att folk inte rollspelar och tröttnar.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är väldigt aktiv i både discord och ingame skulle säga runt 5-7 timmar om dagen men sjävklart kommer jag inte spela varje dag då jag har skola att prioritera.

Har du läst våra grundregler? Ja

Hej!
Du är precis ute försent med din ansökan, då vi ska välja ut chef ikväll kl 20:00.
Tack ändå för att du ansökte och du är välkommen att ansöka igen!
Jag sätter denna som inaktuell!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka