Nekad Denfullatigern | Åtgärd Överklagan [Saneby & Berra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denfullatigern

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
1
Åtgärds-referens
ID: 1850 — Normal (8.75p)
Typ: Brist på Social RP (§ 4.1k), Mild Powergaming (§ 4.1h)
Anledning: Skjuter mot polis, ej sista utväg!
Personal: saneby
Datum: 2026-04-18
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Vi befann oss i en extremt pressad situation efter en långvarig jakt med ett stort antal polisenheter. Vi hade gjort flera försök att skaka av oss styrkan genom avancerad körning och taktiska manövrar, men polisen satte in enorma resurser för att stoppa oss Efter en längre tids jagande lyckades vi slutligen skaka av oss nästan alla enheter utom en. Vid det här laget var vår bil kraftigt nedsatt i prestanda och vi insåg att vi inte skulle kunna vinna på ren hastighet eller uthållighet. Den sista polisen som låg kvar var extremt aggressiv i sin körning och rapporterade konstant vår position i radion.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att åtgärden är felaktig eftersom min handling faktiskt rymdes inom ramen för Sista utväg, men att situationen sannolikt har tolkats utan full kontext. Här är de specifika anledningarna till varför beslutet att dra in min roll enligt mig är fel

Har du bevis som stödjer din överklagan? nae de har ja it men berra har clippet som fick mig bannad

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka