Nekad Shadeisbot | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shadeisbot

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Användarnamn: Shadeisbot

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198130554206/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: shade

Vad är din discord tagg? Shade#1651

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag har sagt olämpliga saker till en tjej på servern.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för de lyssnade bara på hennes del av historian utan att låta mig berätta min del och förklara hur det egentligen gick till och hur det blev som det blev.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle träffa min bror i fängelset så jag drog dit och när jag kom in så stod det en tjej i hörnet och jag gick fram och snackade lite med henne och då från ingenstans så började hon bete sig snuskigt och säga massa olämpliga saker som tex "hade velat gå ner på dig just nu men tyvärr så finns det poliser i närheten" och sedan gick hon ner på huk och började tafsa på ställen som jag inte ville att hon skulle röra mig på och då tänkte jag att jag kan ge henne lite och vara snuskig tillbaka så jag gjorde ungefär samma saker och då började hon spela in och påstå att jag gjort allt det utan hennes vilja.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban tycker jag för de lyssnade in på när jag ville säga min del och hon gjorde samma sak mot mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan men då var det av något jag faktiskt var medveten om att det var dåligt och då lärde jag mig att inte göra så och det har funkat utmärkt sedan dess!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha spelat in det hon gjorde för hon fick mig att tro att vi båda var med på det!

Har du lärt dig någonting efter din ban? finns inte riktigt något att lära sig efter denna bann förutom att inte lita på folk!

Har du läst våra regler? Ja

Jag har sett klipp på hela scenariot och tjejen sa absolut inte sådär till dig
NEKAD pga att du ljuger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka