- Meddelanden
- 433
- Reaction score
- 203
Ditt discord namn: 1shabbe
Ditt Hex-ID: 11000014bbdc47c
Vad för typ av beslut gäller det? logga efter att man har blivit dödad
Vem/vilka tog beslutet? COL
Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag loggade efter jag hade blivit dödad i ett scenario men vi har pratat i support ochg jag har förklarat min vinkel från det hela då de är en liten speciell situation
Hur är beslutet felaktigt? ja och vi har pratat om de i sup men jag förstår hans vinkel
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Connection rejected by Philip320's server:
Du är tillfälligt avstängd från Unive ◤───────────────────────────────◥ BanID: deyqts Regelbrott: Loggar efter dött i scenario Går ut om: 19 dagar 23 timmar 46 minuter Mer detaljer: Ingen detalj angiven Placerad av: COL Din nivå:
(41 tidigare bans, varav 1 senaste 3 månaderna)
Ditt Hex-ID: 11000014bbdc47c
Vad för typ av beslut gäller det? logga efter att man har blivit dödad
Vem/vilka tog beslutet? COL
Varför tror du själv att beslutet togs? för att jag loggade efter jag hade blivit dödad i ett scenario men vi har pratat i support ochg jag har förklarat min vinkel från det hela då de är en liten speciell situation
Hur är beslutet felaktigt? ja och vi har pratat om de i sup men jag förstår hans vinkel
Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Connection rejected by Philip320's server: