Nekad Shabbe75 | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Shabbe

Admin
Personalmedlem
Admin
Koordinator
Kriminell Ansvarig
Support Ansvarig
Staff Manager
Jobbstyrning
Meddelanden
434
Reaction score
203
Ditt discord namn: 1shabbe

Ditt Hex-ID: 11000014bbdc47c

Vad för typ av beslut gäller det? Sunt, pwg och provokation

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog men mest boten

Varför tror du själv att beslutet togs? Anledning som de gav mig var att de tyckte att jag provocerade och att jag pg för att jag använde min mc för att köra köra på ett tak som var i samma höjd som motorvägen ( Jag vet själv att ni har släppt på den regeln för att få roligare RP men de valde att inte lyssna på de jag sa tyvärr ) men varför jag vart bannad för sunt förnuft ville de inte säga.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är fel då jag inte har varit ute efter att gäng provocera utan bara rpa som mc, anledningen till varför vi var vid deras klubb var för att jag fick ett samtal ig att de hade suttit och skjutit mot en annan mc klubb igen, då valde jag och en annan från oss samt några från den klubben som vart beskjutna att åka till deras klubb för att kolla varför de fortsätter att skjuta efter vi redan har sagt till dem, då kommer deras president ut och är jätte uppkäftig och deras andra medlem som är klädd i 100k or die kläder och säger att de gör vad dem vill och klär sig som de vill. Då blir min karaktär sur på dem då de inte vill RPa som en MC klubb för fem öre och bara ute efter att skjuta. Då ställer jag en fråga till dem om de vill ha krig då de inte vill lyssna eller förbättra sig efter flera tillsägelser, det tyckte boten va att provocera men jag förstår inte hur han ka få de till de? I mina öron låter de som RP. Sedan så kör jag på en motorväg och ser att ett tak ligger i höjd med de och testar att köra upp på taket för att se om de skulle funka i framtiden om man hade polisen efter sig som ni även har gett tillåtelse att göra för att få en roligare och mer utvecklad RP.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: finns i staff dc

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka