- Meddelanden
- 434
- Reaction score
- 203
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah
Vad heter du på discord? Shabbe75#8435
Ange ditt födelsedatum 29 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. är online efter 16:00 till 22:00 ungefär på vardagar men på heljer kan det vara från 10:00 till 00:00 kan variera men är väldigt aktiv.
Hur länge har du varit medlem på Unive? snart 8 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivigt bannad ungefär 15 gånger tror jag men det flesta avstengningarna har varit i början av mitt RPande samt att min lillebror spelade på unive förut och vi hade samma ip så när han blev bannad blev även jag bannad.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV har ett större ansvar över servern och de ska hjälpa alla staffs med de dom kan som t.ex. dva billar banna folk om ett regelbrott har begåtts. Samt att när man är server vakt ska man förut gå med gott exempel. Man ska vissa bra RP och vissa vägen för de andra på servern. Om man har SV rollen så har man den av en anledning, t.ex. hjälpa servern att bli en bättre plattform men även hjälpa folk som har frågor och det är de jag gillar med att vara SV!
Varför vill du bli servervakt på servern? Som jag sa innan så vill jag hjälpa folk och underlätta för alla staff det finns på unive. För mig står unive för gemenskap och kärlek och det vill jag att alla ska känna så varför inte hjälpa till. Man har sina perms av en anledning och det tycker jag att alla ska visa och använda de på rätt sett och visa framfötterna!! Jag vill göra unive till en bättre plats och derför vill jag vara SV!!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag ser väldigt grovt på korruption och abuse, det kan vara till exempel att man inte ger konsekvenser på ett regelbrott som ens kompis har gjort bara för att det är din kompis och det är helt oacceptabelt, om någon har gjort fel ska den bli straffad så den inte gör samma fel igen det spelar ingen roll vem det är. Abuse är när du använder dina perms till din fördel på ett dåligt sett t.ex. att du bannar någon bara för att du ska vinna scenariot eller att dvar en bil bara för att du ska kunna ta några enklare. Att Abusa eller vara korrupt är helt fel och de som är det ska straffas!!
Vad heter du på discord? Shabbe75#8435
Ange ditt födelsedatum 29 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. är online efter 16:00 till 22:00 ungefär på vardagar men på heljer kan det vara från 10:00 till 00:00 kan variera men är väldigt aktiv.
Hur länge har du varit medlem på Unive? snart 8 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivigt bannad ungefär 15 gånger tror jag men det flesta avstengningarna har varit i början av mitt RPande samt att min lillebror spelade på unive förut och vi hade samma ip så när han blev bannad blev även jag bannad.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En SV har ett större ansvar över servern och de ska hjälpa alla staffs med de dom kan som t.ex. dva billar banna folk om ett regelbrott har begåtts. Samt att när man är server vakt ska man förut gå med gott exempel. Man ska vissa bra RP och vissa vägen för de andra på servern. Om man har SV rollen så har man den av en anledning, t.ex. hjälpa servern att bli en bättre plattform men även hjälpa folk som har frågor och det är de jag gillar med att vara SV!
Varför vill du bli servervakt på servern? Som jag sa innan så vill jag hjälpa folk och underlätta för alla staff det finns på unive. För mig står unive för gemenskap och kärlek och det vill jag att alla ska känna så varför inte hjälpa till. Man har sina perms av en anledning och det tycker jag att alla ska visa och använda de på rätt sett och visa framfötterna!! Jag vill göra unive till en bättre plats och derför vill jag vara SV!!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag ser väldigt grovt på korruption och abuse, det kan vara till exempel att man inte ger konsekvenser på ett regelbrott som ens kompis har gjort bara för att det är din kompis och det är helt oacceptabelt, om någon har gjort fel ska den bli straffad så den inte gör samma fel igen det spelar ingen roll vem det är. Abuse är när du använder dina perms till din fördel på ett dåligt sett t.ex. att du bannar någon bara för att du ska vinna scenariot eller att dvar en bil bara för att du ska kunna ta några enklare. Att Abusa eller vara korrupt är helt fel och de som är det ska straffas!!