Accepterad sh1sko | Medlem ansökning [Agent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil_2009

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Jafar

Vad är ditt discord namn? JJafaar144x

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2010

Berätta om din karaktär. JJafar Yäni är född 2001 i Sundsvall. Han hade en ganska bra uppväxt. Hans Mamma hade inte mycket pengar men gjorde det bästa hon kunde för att JJafar skulle ha det bra. Hans Pappa hade det bättre med pengar och fick hjälpa JJafars Mamma med pengar vilket JJafar tyckte var lite jobbigt för han tyckte att han skulle hjälpa mamma men det var svårt eftersom han inte hade nåt jobb. När han var 15 så blev hans mamma svårt sjuk och blev sängliggande vilket gjorde att hon inte kunde jobba. JJafar skaffade ett jobb svart på en liten butik och pizzeria. Det betalade dåligt men det var det bästa han kunde hitta. Hans farfar var väldigt intresserad av bilar och hade jobbat som mekaniker hela livet. han är JJafars största förebild och allt han vet om bilar båtar motorer med mera lärde han sig av sin farfar. Han hade det svårt med engelskan i skolan men lyckades komma in på fordons linjen tillslut. Han gick mekaniker inriktningen och gick ut gymnasiet med fullständiga betyg. Han började jobba på sin farfars verkstad efter studenten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en rolig samt seriös rp som är både kul för mig och de andra som rollspelar med mig och det ska vara rättvist rp där alla kan vinna i ett scenario och inte bara jag själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spela för sin egna vinst i ett scenario som tex när man kidnappar nån så behöver du inte direkt ta deras vapen utan istället kan du ta deras klocka eller nått istället så båda parterna känner att dom vinner nått på scenariot och har roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan alla, Combat logging innebär att man går ut ur spelet mitt i ett pågående scenario, VDM innebär att man använder bilen som ett vapen, RDM innebär att man dödar någon utan anledning, Metagaming innebär att man till exempel säger på discord till nån samtidigt som man rp:ar kom och hämta mig vid torget ligger död, Copbait innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet genom att till exempel gasa förbi de i 250 km/h.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat fivem i 1100t och har spelat på många olika servers och varit staff

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag älskar att spela unive

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka