Nekad JJafaar144x | Medlem ansökning [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil_2009

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? 233x.

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: JJafaar 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll mogen tänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: JJafar Yäni är född 2001 i Sundsvall. Han hade en ganska bra uppväxt. Hans Mamma hade inte mycket pengar men gjorde det bästa hon kunde för att JJafar skulle ha det bra. Hans Pappa hade det bättre med pengar och fick hjälpa JJafars Mamma med pengar vilket JJafar tyckte var lite jobbigt för han tyckte att han skulle hjälpa mamma men det var svårt eftersom han inte hade nåt jobb. När han var 15 så blev hans mamma svårt sjuk och blev sängliggande vilket gjorde att hon inte kunde jobba. JJafar skaffade ett jobb svart på en liten butik och pizzeria. Det betalade dåligt men det var det bästa han kunde hitta. Hans farfar var väldigt intresserad av bilar och hade jobbat som mekaniker hela livet. han är JJafars största förebild och allt han vet om bilar båtar motorer med mera lärde han sig av sin farfar. Han hade det svårt med engelskan i skolan men lyckades komma in på fordons linjen tillslut. Han gick mekaniker inriktningen och gick ut gymnasiet med fullständiga betyg. Han började jobba på sin farfars verkstad efter studenten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp eftersom jag har rpat i 1 år nu typ och jag har jätte mycket erfarenheter igenom rp. Jag vill jobba på en bilfirma och sälja bilar till folk så de blir nöjda. Jag kan också bidra med en rolig och bra rp så folk känner sig trygga på UltraSharp och ej vill byta. Jag har spelat på många servers och har rpat länge där. Men sen har serversna stängt ned så jag vill börja på en ny och min kompis invita mig till eran discord så jag vill börja här!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta betyder att du inte ska spela för makt och pengar (powergaming) inte bara vinna, alla ska ha kul och alla andra ska ha kul också, inte bara dig själv så båda personerna ska ha kul i en scen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag lärt mig och har blivit mognare hade grafik pack

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm du dödar nån utan anledning och vdm du kör på någon utan anledning med andra ord du använder din bil som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad, precis fått indragen medlemskap. Måste vänta 1 vecka efter indraget medlemskap.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka