Nekad Sh1sko | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

298x.

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID: 110000118f9f4b6

Vad är din discord tagg? JafaarByn - Jafaar144x - 3219746239

Vem var det som bannade dig? WuX

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-22 180813.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde mig av tredjepartsmjukvara alltså grafik pack man inte får ha vilket var allNight grafickpacket som sägs att man ska få fps av. Jag vill först också bara säga att detta var mycket dumt och jag förstår verkligen alvaret i det hela nu när WuX också nekat mina banöverklagan ungefär 5 gånger. WuX du ska veta att jag vet att det var mycket dumt och när eller om jag får komma tillbaka kommer du se skillnad från mitt håll alltså aldrig mer något bloodfx eller allNightgrafickpack utan jag kommer endast använda mig av tillåtna saker på servern. När jag valde att använda mig av dessa tredjeartsmjukvara grafickpacket så på något sätt kom savage på mig när jag då använde det och då fick jag pban och indragna roller Jag visste att jag gjorde fel i att använda mig av grafickpacket och jag vet att det var väldigt dumt och nu fattar jag verkligen alvaret i det hela som sagt. Och ja det var mycket dumt det är jag mycket medveten väldigt dumt jag visste att man inte fick ha allnight grafickpacket då det ger mig fördelar både på dagen och natten. Jag vet att det var mycket dumt och om jag blir unbannad kommer jag aldrig använda mig av något liknande som allday graficpacket utan bara saker som är tillåtna på servern som sagt. Och WuX du kommer verkligen se skillnad om jag kommer tillbaks ska jag försöka att bidra med den bästa typen av rp det går att bidra med. Min sociala rp kommer garanterat att höjas och jag kommer göra det bra och roligt i alla typer av scenarion för alla parter. Men åter igen så ska du veta WuX att jag är fullt till hundra procent medveten om att det var fel och det kommer aldrig att upprepas igen aldrig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i valmo plocket som ligger nära paleto jag skulle råna Valmo Plocket men det var inga i plocket och då. Min vän ringde mig han sa att han vakna upp i sjukan och då sa han till mig att om jag kan plocka upp han ifrån sjukan jag körde till sjukan och tar hämtar upp han och sen frågar jag en kille som var i ett hörn om han var med nått gäng sen sa han ja jag fråga om de söker folk i gänget han sa ja igen sen körde han mig till hans gäng hus när vi krocka så blev jag bannad och fick indragna roller och blev även bannad på discorden han skrev inget till mig eller nått jag bara blev bannad han skrev inte hoppa support. Men åter igen så ska du veta WuX att jag är fullt till hundra procent medveten om att det var fel och det kommer aldrig att upprepas igen aldrig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde felet kommer absolut inte ske igen kommer inte hända jag e 100% säker har lärt mig en läxa nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 30 gånger tidigare och jag har tagit lärdom av alla mina bans från det förflutna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha lagt in filerna på Citizen jag överklagar så mycket WuX kommer inte mer lägga in grafik pack filer någonsin kommer inte ochså heller bry mig om sånt längre grafik pack eller nått sånt bara onödigt om man ska tänka realistiskt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag eftersom när jag tog mitt beslut av att använda mig av allnight så tänkte jag att jag aldrig skulle bli på kommen och sen så tog jag inte unive på de alvar som jag borde egentligen. Alltså så brydde jag mig inte om jag blev Pbannad eller inte då men nu vill jag ju komma tillbaka och nu bryr jag mig väldigt mycket. Jag kommer inte sitta och hitta på ursäkter om varför jag ska bli unbannad och att jag inte visste utan jag visste till hundra att jag gjorde fel när jag använde mig av dessa tredjeparts mjukvara och jag ångrar det mycket nu när jag inte kan komma in på servern där jag vill spela. Jag ska verkligen försöka att höja min RP nivå denna gången om jag blir unbannad inget mer skit och jag ska höja mina standards och följa unive standarden. Jag vill verkligen komma tillbaka och göra skillnad och ha kul denna gången och ändå försöka att testa på och RPA som en vanlig spelare på unive. Jag vill försöka att göra det kul för alla som kör alltså för mig och dem jag spelar med eller emot i olika scenarion. Jag hoppas att du verkligen ger mig en sista chans WuX och jag hoppas att du fattar att jag erkänner och vet att jag gjorde ett grovt fel. Jag förstår mina konsekvenser det gör jag så jag berså mycket till dig WuX efter en till chans WuX på unive. Kommer ALDRIG mer hända lovar WuX har lärt mig mina konsekvenser kommer inte ens använda något mer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja :)

vill bara säga att jag har 2 konton i forumet en bild som jag har lejon bild på och den här:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka