Nekad Sh0nu1 | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Sh0nu1

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mcdonalds

Vad heter du IRL? Max

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? Inte mycket då det är ett nytt steam konto men på mitt förra konto över 300+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på just mcdonalds eftersom att det är ett nytt ställe i staden, så jag känner att det kommer bli ett populärt ställe vilket jag trivs med som chef. Jag hanteerar stress som ingen annan kan samt att jag har goda kunskaper om hur ett företag ska skötas och hur man anställer nya anställda och hela den grejen. Jag känner att detta tillfället passar in på mig helt perfekt. Så därför söker jag som chefs position på McDonalds.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inga tidigare erfarenheter just på McDonalds men jag har tidigare chefs erfarenheter samt att hantera stress som jag behövde kunna när jag jobbade som bilförsäljare på en annan server som jag även där har varit biträdande chef på.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en man som håller ihop med sina närmsta vänner. Han håller sina vänner närmst av alla i hela staden. Allt började när han var liten då han började vara med i gäng. Det gänget handlade allt om lojalitet tills hela gänget bröts isär. Därför valde jag att flytta till en annan stad för att gå med i ett nytt gäng. Jag vill även ha vänner utanför mitt gäng vilket är bra. Om man har många kontakter så löser sig resten. Jag gillar även att hjälpa folk även fast jag kan verka farlig. Det är bara en fasad, jag är verkligen inte farlig egentligen. Jag är 30 år gammal och försöker fortfarande hitta rätt i livet vilket jag vet att jag kommer göra i denna stad eftersom jag har hört väldigt bra rykten om den. Jag kan verka arg ibland men det är mest bara om jag har en dålig dag, på mina bra dagar är jag en riktig going som alla kommer vilja ta del av. Andra fritids intressen jag har är bilar då min farsa för länge sedan ägde en bilfirma i hemstaden. Just nu har han lagt av med allt som har med gäng och göra då han ser bättre tillfällen i vanliga jobb än kriminalitet.

Hur ofta kommer du vara inne? uppåt 10 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Din ansökan om att bli chef har blivit godkänd och du har gått vidare till intervju
Skicka ett pm till mig på discord så löser vi en intervju :)

Tillbaka