Ej Antagen bera | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

bera

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Grovestreet Pizzeria

Vad heter du i verkligheten? gustav

Vad är ditt användarnamn på discord? tigerngustav

Ange ditt födelsedatum: 15 December 2011

När fick du medlemskap på Unive? jag va medlem i 1 år sen flyttade jag och mitt internet funkade inte. så jag blev av med min medlem för jag inte va aktive men nu är jag tillbaka och har varit medlem i 1 vecka

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit chef inom polis chef och sjukvården chef på en annan server, där jag ansvarade för rekrytering, utbildning och daglig drift. Det gav mig erfarenhet i att leda en grupp och se till att rutiner följs.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer för Grovestreet Pizzeria är att utveckla verksamheten till en central mötesplats i staden, där både civila med olika personligheter känner sig välkomna. Jag vill bygga upp ett starkt och engagerat team genom att rekrytera och utbilda personal, med tydliga rutiner som gör arbetet effektivt men samtidigt roligt och givande. Jag planerar även att skapa variation i rollspelandet genom att arrangera event, kampanjer och leveransuppdrag, vilket gör att Grovestreet Pizzeria kan bidra till en mer levande stadsmiljö. På längre sikt vill jag se till att verksamheten får en stabil ekonomi med möjlighet till expansion, och på så sätt kunna bredda vårt utbud och stärka vårt varumärke. Mitt mål är helt enkelt att Grovestreet Pizzeria ska bli en plats som alla känner till och uppskattar, både för god mat och för en positiv RP-upplevelse.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? 3 till 7 timmar om dagen

Har du läst våra grundregler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka