Nekad .SFI_ | Beslut Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.SFI_

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
1,454
Reaction score
28
Ditt discord namn: .Scorzy1

Ditt Hex-ID: steam:11000015d82a9e4

Vad för typ av beslut gäller det? Jag fick en åtgärd för Clogg,pwg vilket blev upphävd.

Vem/vilka tog beslutet? Liljedahl men satt andra där

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att de sattes eftersom jag inte hållde in e innan jag quita vilket jag inte var medveten om och de kommer inte hända igen asså vi skulle gå ut o grilla och då ropa mina föräldrar på mig för vi skulle handla innan och då var jag inne på youtube på min andra skärm och då var jag inte medveten om att jag inte hållde in e och då glömde jag helt bort att fivem var på och då stängde jag av igenom knappen på datorn och då var jag borta ganska länge sedan så fick jag en notis kom support omgående. Jag hoppa o de förklara men jag hade tills jag kom hem att visa ett klipp där man ser att jag höll in e vilket jag inte hade då jag glömde bort om spelet. Det var ett misstag som inte kommer upprepas

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att den är felaktig eftersom om man inte var medveten så borde man kanske få en varning eller mild clogg. men det var ett misstag inget jag kan göra om de ända jag vill här är att få tbx min lila färg som jag har varit ganska länge

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Nope

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka