Accepterad Setr1x | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Setr1x

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Setr1x

Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/id/Setr1x_

Vad är ditt discord namn? Setr1x#8615

Vad är ditt Hex-ID? 1100001346977be

Hur gammal är du? 12+

Berätta om din karaktär. Karaktären heter Karl sjöman och föddes på östra sjukhuset i gbg. Hans pappa lämnade karl när han var 3 år gammal och hanns mamma fick då ta hand om Karl ensam. Hans mamma (Christina) jobbade som sjuksköterska så karl fick inte den tid han behövde. Men Karl klarade detta bra och lärde sig att ta hand om sig själv. Karl är en god människa som alltid gör allt för att folk i hanns omgivning ska må bra. Karl hade ganska många kompisar i skolan på grund av detta och det gick bra för honom i skolan. Men när Karl var 17 och skulle börja på gymnasiet så gick han in i en stor deprition han mådde väldigt dåligt i drygt ett och ett halft år och det blev ännu jobbigare för honom med tanke på hanns mammas jobb. Han mådde så dåligt att han försökte ta själv mord men blev räddad av polisen i sista sekund. Efter denna händelse fick Karl gå till en cykolåg och mådde bättre. Efter denna period så mådde Karl bättre och tog tag i sitt liv. Han jobbade sig upp i skolan och fick tillslut näst bäst betyg i klassen. Karl flyttar sedan in i en etta och skaffade en hund. Karl började sedan plugga vidare och ville jobba som någon som hjälper personer så som han hade blivit räddad av polisen. Så i framtiden kommer han försöka göra det han vill och hjälpa personer som t.ex brandman polis m.m och vill skaffa vänner för livet som han alltid kommer stå upp för. Han kommer vara snäll och tänka på allas bästa i alla situationer och kommer försöka få alla i hanns omgivning att må bra.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med roliga och realistiska senarion. Jag kommer att servern kommer bli en rolig och behaglig plats att vara på. Jag kommer göra så att andra tycker det är roligt genom att jag tycker själv ar RP är väldigt roligt. Jag borde också få gå med för att jag kommer bidra med en bra RP nivå.

Hur många timmar har du på FiveM? 10+

Senast ändrad:
Tack för din whitelist ansökan. Din whitelist ansökan har godkänts.
Tråd flyttas till Ansök till whitelist Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka