Inaktuell Seppebre | Ansökan till Staff [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Seppebre

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Seppebre

Ditt discordnamn: Seppebre

Ange ditt födelsedatum 22 Augusti 2024

Varför ska just du bli staff? Jag vill del ta i staff teamet för att hjälpa servern att utvecklas så bra som möjligt, att hålla koll på servern så allt ser bra ut och att folk får den hjälp dom behöver i servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ja att inte så många aktiva!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vara mer aktiva och hjälpa oss åt!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker det är viktigt att agera professionellt för att det finns folk som inte kan bete sig, därför vill jag kunna hjälpa servern och styra upp det!

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu jobbar jag inte så jag har mycke tid ledigt att göra staff arbeten, går gymnasium så jag har en hel del fri tid att göra staff arbeten och sånt!

Hur länge har du spelat på Unive? I ett år drygt har jag spelat i unive!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare erfarenheter från tidigare staff tid!

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka