Nekad Sentry | Ban Överklagan [Moezz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sentry

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045704666/

Ditt Hex-ID: 110000140b27bda

Vad är din discord tagg? Sentry#0095

Vem var det som bannade dig? Moezz

Hur lång tid var din ban? 28 22 dgr kvar har varit 6 långa dagar eftersom jag har sportlov vilket gör så tiden känns mke längre när man inte vet vad man ska göra

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag pittade min kompis bil vilket är att vdma i sönder. helt oacceptabelt av mig, det finns inga ursäkter att göra om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis bil hade ramlat upp och ner så han bad mig kör på den och försöka vända den eftersom ingen satt i den så behövde jag ganska mycket kraft så tog lite sats på någon meter och puttade till den. Vilket är ett stort brott mott § 1.2 VDM vilket betyder att man inte får använda sitt fordon som ett vapen utan anledning och § 1.9 SUNT FÖRNUFT vilket betyder tex att man ska tänka logiskt och inte full gassa in i sin kompis bil bara för att vända den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var desvärre inte fel lagd jag beteede mig oacceptabelt och barnsligt jag ångrar mitt beteende extremt mycket, mer än vad jag har ord till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag åkte på en extrem bann när jag var ny vilket är förståligt. det var 27 stycken banns samtidigt eftersom jag gjorde spawnmenu. Det var så att jag var i gruvan och sen skulle jag få skjus till där man säljer saker. Bilen åkte på en sten och bilen flög upp i luften och jag gjorde spawnmenu för att inte dö sen belv jag kickad och så kom det upp på minn skärm "Bannad 15 dgr av oogaway antal banns 25" Detta ändrades senare till 5 banns men jag fick banns för båda alltså 25+5 tror jag vilket gör så jag ser ut som en person som inte lär sig av sina misstag. Sen så gjorde jag lite andra små duma saker som att tjuvkoppla bilar vid allmän plats vilket jag lärde mig snabbt av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gör mycket saker annorlunda men det är ju alltid lättare att vara efterklok men tex 1. Jag hade tex kunnat ringa mekonomen så hade dem kunnat skicka ditt en bergnings bil som hade kunnat berga iväg bilen och fixat det. 2. Jag hade bara kunnat säga "Nej sry kan inte, vill inte repa lacken på min bil, men jag kan skjutsa dig till ditt garage så kan du ta ut en annan bil sålänge". jag hade kunnat göra extremt mycket annorlunda men jag valde fel väg, Allt jag vill be om nu är en chans att vissa att jag kommer tänka annorlunda från och med nu jag lovar att ni inte kommer bli besvikna på ert beslut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket av min bann och fått mycket nya syner på spelet när jag suttit och kollat på när mina vänner har kul på serven och när dem gör rätt val i sånna situationer. vissa har lite svårare att lära sig men det betyder inte att jag är dålig i från grunden. Jag har gått igenom alla regler noggrant för att bevisa att jag är villig att spendera tid på att göra rätt och vara en bra medspelare för alla. jag kan joina support så kan dem förhöra mig eller något sånt om ni vill, så jag kan bevisa för er att jag bryr mig om att göra rätt.
Jag kommer göra väldigt mycket saker annorlunda om ni unbannar mig och jag kommer gör mycket saker annorlunda speciellt om hur jag ser olika situationer och lösningar på dem. Jag fann det lättare att hitta rätt lösning på det flesta problemen om jag bara frågade mig själv "vad hade jag gjort i verkligheten?".

PS. Om ni inte unbannar mig så vill jag gärna ha feedback på varför, eftersom det skulle underlätta enormt mycket för mig. tex på saker ni vill att jag skriver mer på eller något sånt. Tack i förhand mvh Sentry

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka