Nekad sensei22 | Blacklist Överklagan [1.dispatch]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sensei22

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 1240 — Följer inte standarden på Unive
Anledning: Tar pengar från jobbkassa.
Personal: 1.dispatch
Datum: 2026-06-30
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Hej. Jag vill be om ursäkt för det jag gjorde. Jag tog pengar ur kassan trots att det inte var tillåtet. Jag tänkte inte igenom konsekvenserna och inser nu att jag bröt mot reglerna. Jag förstår varför jag blev bannad och jag accepterar beslutet. Om det finns en möjlighet att få en andra chans lovar jag att följa reglerna framöver och att det inte kommer att hända igen. Tack för att ni tog er tid att läsa detta.

Tar du ansvar för det som hände? Ja. Jag tar ansvar för det som hände. Jag förstår att det var fel att ta pengar ur kassan, och jag ångrar det.

Vad har du lärt dig sedan dess? Det som hände har fått mig att inse hur allvarliga konsekvenser ett sådant beslut kan få, både för andra och för mig själv. Jag har lärt mig vikten av att ta ansvar för mina handlingar och att agera ärligt, även när jag befinner mig i en svår situation. Jag vill inte hamna i en liknande situation igen och kommer att fatta bättre beslut framöver.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag förstår att mitt agerande har påverkat ert förtroende för mig och att det är jag som har orsakat den situationen. Jag ber inte om en ny chans för att det jag gjorde var acceptabelt, utan för att jag har tagit till mig av det som hänt och lärt mig av mitt misstag. Om ni väljer att ge mig en ny chans är jag beredd att visa genom mitt agerande, över tid, att jag är pålitlig, tar ansvar och har förändrat mitt sätt att fatta beslut.

Har du bevis som stödjer din överklagan? tänkt i hela idag och skrivit på lappar

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Använd ditt eget tänkande i stället för att använda AI.

Nekad, Du får vänta tills 2026-07-30 För att överklaga igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka