Accepterad SenorVac | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JOJO Abraham

Icke Medlem
Meddelanden
789
Reaction score
40
Vad är ditt namn i verkligheten? Johannes

Ange ditt födelsedatum 26 September 2004

Vad heter du på discord? Johannes#7818

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:30-22:00
Tisdag: 15:30-22:00
Onsdag: 15:30-22:00
Torsdag: 15:30-22:00
Fredag: 15:30-03:00
Lördag: 13:00-03:00
Söndag: 14:00- 22:30

Hur länge har du spelat på Multistaden? Varje dag i några timmar i en och en halv månad.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt skulle jag hjälpa till. Jag skulle hjälpa staffs att få en bra miljö och rp i staden. Alltså skulle jag sparka folk som förstör för andra genom att bryta mot multistadens regler. Jag skulle dv bilar för att gör det mer realistisk så det inte står bilar överallt och så att man inte krockar i de. Jag skulle banna och sparka folk som har brutit regler också revivea folk som har blivit drabbade av regel brott från någon annan. Såklart kommer jag fortsätta rpa som vanligt men samtidigt föröka göra det jag kan som servervakt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli servervakt på Multistaden eftersom jag ser flera lallare och folk som är ooc. Jag avskyr detta och vill få ett stopp på det. Jag vill även bli servervakt på just Multistaden då det är Sveriges största server och bästa server enligt mig. Detta gör så att folk som inte kan RPa går med i servern. Jag ska se till så dem inte bryter mot reglerna och ger dem en andra chans genom att kicka dem.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna bidra till att göra multistaden till en bättre plats genom att vara väldigt aktiv som jag är just nu och kommer vara i framtiden. Det ska jag göra genom att jag kan banna folk som lallar runt och genom att säga till folk med högre rank i dc och ig så att dem kan banna dem. Men ifall de begick ett stort misstag så att dem får ta hand om det. Så fort någon gör något fel så tar jag fast det såklart.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer hjälpa staff så de inte får lika mycket arbete samt att jag har mycket erfarenheter om servern med alla regler osv. Jag kan också de flesta SV kommands. Jag vill även utveckla serverns rp och göra så mycekt positivt till servern som det går. Jag vill göra multistaden fläckfritt och höja rp nivån så mycket som det går och banna de som förstör för servern och för andra.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill blir servervakt eftersom att jag vill kunna hjälpa andra människor som utsetts av någons annas fel. Jag vill också bli servervakt eftersom att jag känner att många scenarios förstörs av småsaker som något gör vilket inte gör det lika roligt. Jag vill också bli SV för att jag vet hur hårt staffs jobbar och vill underlätta deras arbete.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan kommande som /svban (id) (anledning) /dv /revive (id) /kick (id) (anledning)

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag blev rånad runt 11:50 av en snubbe i en Grön Saab. Då ringde jag ungefär 4-5 pers så spred vi ut oss och leta efter denna saab. Efter ungefär 1 timmes letande så ringer min polare Abdi och säger att han ser en grön saab där man säljer droger. Då väntar Abdi in två till och väljer att åka in och snacka med den gröna Saaben. (Endast snacka, för att få reda på mer info vem det var och om det var rätt person) Sedan blir alla av de rånade när de kör in. Då har jag precis kommit dit så jag gömmer mig vid sidan av vägen lite längre bort och ser hela scenariot. Efter rånet blir de släppta och får åka därifrån, då åker jag ut på vägen och mina polare följer efter. Då ser vi bakom oss att den gröna Saaben kör svin snabbt efter oss medans vi är påväg till vårat gänghus för att ta ut ett varsitt vapen som vi blivit rånade på. Jag och en bil kommer till huset medans den tredje bilen där Abdi och två till satt i åker förbi gängstället så att inte den gröna saaben ska se vart vårat gängställe ligger. Jag och den bilen som var med mig springer snabbt in och hämtar en varsin AK47. När jag kommer ut på vägen igen för att ge honom AK47 och då ser vi den gröna saaben åka snabbt efter våra vänner. Ungefär 2-3 sekunder efter hör vi skottlossning från dit de åkte och eftersom vi vet att alla personer i min polares bil inte har några vapen så fattar vi att det är den gröna saaben som skjutit våra polare. Så jag och min polare åker snabbt efter då hittar vi Abdi ner skjuten vid en orange RS6, efter 1-2 minuter hittar vi den gröna saaben precis bredvid vårat gängställe. Då ser vi dem åka upp till ett litet industri område så vi följer sakta bakom dem så de inte märker. När vi kommer dit så smyger vi fram med AK47 samtidigt som jag ringer en till vän (Alfons) och säger att han ska komma. Vi börjar gå mot ett ställe där vi tror att dem är men sedan hör vi en bildörr stängas bakom oss och då ser vi den gröna saaben åka bort. När saaben närmar sig märker vi att vi måste dra fram våra vapen och avfyra för att undvika att vi själv blir nedskjutna för att skydda mig själv. Vi har bråkat mot detta gäng som satt i bilen tidigare och de hade samma kläder och samma bil. Blev också rånad av en av dem tidigare som hade EXAKT samma kläder som när rånet skedde. Scenariot skedde vid ett ställe som låg på ett avlägset ställe precis utanför staden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara en jättebra server vid namn multistaden :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka