Accepterad senisa09 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

senisa09

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255752948/

Ditt Hex-ID: steam:1100001119cc6f4

Vad är din discord tagg? hell_nax

Vem var det som bannade dig? Fiveguard

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-26 185039.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för att det kan ha varit ett missförstånd eller ett fel i FiveGuard-systemet. Jag har inte använt några fusk eller program som bryter mot reglerna. Jag försöker alltid följa serverns regler, så jag tror att det kan ha varit en falsk detektion från anti-cheat.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawna in på taxi och skulle åka och hämta kund sen när jag börja åka så blev jag kickad utan anledning jag körde tidigare den dagen utan problem men denna gång 4 minuter efter ha spawnat blev jag kickad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att banen var felaktig. Jag har inte gjort något som bryter mot reglerna eller använt några fusk. Jag spelade som vanligt och följde alla regler, så jag tror att det var ett tekniskt fel i FiveGuard som ledde till att jag blev bannad. och jag har en ticket med fiveguard där dem säger att det var felaktig och att jag skulle konatka er för att bli unbannad.

[12/25/2025, 12:46:45 PM] fiveguard-tickets#5059:
[12/25/2025, 12:48:10 PM] hell_nax: Hi. I’m reaching out because I got banned from the server, and I just wanted to say that I definitely didn’t use any cheats or anything like that. I love playing on the server and have always followed the rules.

If something happened or if I did something wrong by accident, I’d love to know so I can fix it. I’d never cheat, and I really just want to be part of the community again.

I hope we can clear this up and get everything sorted. Thanks for taking the time to read this!
[12/25/2025, 12:48:38 PM] hell_nax: from unive server
[12/25/2025, 12:49:12 PM] fiveguard#2260: I'm sorry there has been a mistake with your ban. Please contact the support team on the Discord of the FiveM server you got banned in for further assistance. FiveGuard saves bans locally, so our staff cannot unban you!
-# This message was generated artificially

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för VDM, men jag förstår nu att det var ett misstag och något jag inte borde ha gjort. Efter den händelsen har jag lärt mig att vara mer uppmärksam på hur jag kör och att alltid följa serverns regler för att undvika att orsaka skada på andra spelare. Jag har verkligen tagit lärdom av det och försöker spela på ett mer ansvarsfullt sätt nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har spelat på Unive i 3 år och har aldrig blivit bannad för fusk. Jag har alltid försökt följa reglerna och spela på ett rättvist sätt. Jag lärde mig att vara mer uppmärksam på mina handlingar för att inte orsaka problem för andra spelare med min vdm ban. Jag har inte fuskat och skulle aldrig göra det jag älskar unive och skulle aldrig riskera att bli bannad för att fuska.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig en del efter min felaktiga ban. Jag förstår nu att ibland kan saker bli fel med systemet, och det är viktigt att vara medveten om hur anti-cheat fungerar. Jag kommer att vara mer försiktig framöver så att inget liknande händer igen. Jag gillar verkligen att spela på Unive och vill bara spela på ett rättvist sätt utan några problem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka