Accepterad Semno00 | Medlem ansökning (Dencoolagrabben)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Semno00

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Saman

Vad är ditt discord namn? Sambosak

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Saman och är 23 år gammal. Som person ärSaman en ärlig och rak person som tycker om att skaffa nya vänner och köra dyra snabba bilar. Saman är bipolär och kan ibland vara deprimerad pga av trauma som han fått av sitt liv. Saman har gått igenom mycket men försöker göra rätt för sig men tacklar dagligen hinder som får han att återgå till kriminialitet. Saman kommer ifrån Irak men pratar flytande svenska. Samans största bekymmer just nu är att han missbrukar narkotika för att ta sig igenom sin vardag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och roligt rollspel och att jag spelar varje dag i flera timmar. Jag har spelat mycket rollspel innan så jag vet att sunt förnuft och att man ska dra ut på rollspelet så mycket som det går så att båda parterna har roligt. Jag vet också att allt är rollspel och ska inte ta åt mig vad motparten säger eller gör emot mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man drar ut på rollspelet så att motparten ska ha roligt och man ska inte känna sig förnedrad och låta sitt ego ta över om man tex argumenterar med en person och inte tycker om hen. Man ska köra ett seriöst rollspel och inte bete sig som ett barn.

Hur hittade du Unive? Genom youtube videos hittade jag denna underbara server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka