Nekad semarass | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

semarass

Icke Medlem
Meddelanden
122
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199091089165/

Ditt Hex-ID: 11000014366ff0d

Vad är din discord tagg? Anton06#2846

Vem var det som bannade dig? Akam_P

Hur lång tid var din ban? 19 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: combatlogg ~Akam_P. Återstår: 19 dagar 7 timmar 35 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag kanske lämna på en dålig plats

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnar vid bilfriman för kolla om min donations bil har kommit in. Det var restart innan så jag skulle bara kolla om min bil hade kommit in. SEdan kollar jag i katalogen om den har kommit in och ser att den inte har det. Sedan går springr jag upp för gatan och in i en gränd så att ingen ska se att jag lämnar för att jag kan tycka att man ska lämna när inge ser liksom. Samtidigt jag ska kolla om bilen är inne sitter jag i väntar på donations väntrummet. Jag hade väntat där i cirka 2 timmar så tänkte jag skulle kolla om den var inne så jag skulle kunna lämna väntrummet. Så jag kollar om min bil är inne och den är inte det. sedan springer jag till en gränd och lämnar när ingen ser mig. Sedan sätter jag mig i väntrummet igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan tycka att det var en felaktig ban för att jag bara skulle kolla om min bil var inne. Jag lämna ju inte för att vinna något scenario utan jag skulle säga att jag lämna för att jag skulle sätta mig i donations väntrummet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för , kriminell utan krimroll, suntförnuft. Det var att jag bråka med en och drog upp vapen och riktade på honom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat springa till ett garag och ta min bil till motellet och lämna där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig väldigt mycket från min föra bann. Jag lärde mig verkligen att tänka hur jag rp:ar. Och att jag ska tänka två steg fram innan jag utför något.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka