Nekad SelmirBosna | Chef-jobb ansökan[Mekonomen] [Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SelmirBosna

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Selmir

Vad heter du på discord? Selmirbosna#6067

Hur gammal är du? 16 IRL 32 IC

Hur länge har du spelat på Unive? I ungefär 3 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag ska utveckla arbetet på olika nivåer, jag vill göra Mekonomen till ett centralt företag i branschen. Givet möjligheten är Melonomen inte särskilt aktiva och jag har aktivt arbetat för att attrahera nya Mekonomen eldsjälar för att öka aktiviteten. Jag såg också till att de som redan arbetade i företaget var tvungna att göra vissa saker. Jag börjar också utvärdera alla personer som arbetar för att säkerställa kompetens- och kunskapsnivån. Precis som jag kommer att integrera ett nytt grundläggande utbildningssystem för nyanställda inom företaget, kommer grundutbildning att krävas för alla nyanställda för att säkerställa att deras kompetens är på en acceptabel nivå för en mekaniker. Det skulle även integreras nya system för hur man sköter saker, och en ny handbok skulle skrivas för att Mekaniker eller andra anställda på Firman ska kunna konsultera den vid situationer där viss osäkerhet kan uppstå. Själva firman kommer att hållas öppen under alla tider som är möjliga, för att civil-befolkningen ska kunna ha användning av den. Och nya databaser kommer att integreras för att validera alla anställdas aktivitet var månad. Jag kommer även säkerställa att mekonomen får ett bättre rykte som en aktiv och central firma inom branschen, samt att jag kommer att göra basala och avancerade förändringar för bättre service till potentiella kunder. Under mitt ledarskap kommer kompetens inte att vara en förhoppning utan en garanti, det kommer bland annat att öppnas nya vägar för civil-befolkningen att kontakta mekonomens ledning vid fall av inkompetens eller felaktigt beteende av individer med anställning. Så arbetet utvecklas på många sätt och samhällenas ljusa framtid är garanterad. Mekaniker är också utbildade i en specifik roll baserat på vad människor gör i branschen i IRL. Jag tycker att det gör en RPG mycket mer realistisk och rolig. För att organisera mer arbete för medborgarna kommer fler rekryterare att anställas, vilket ger sysselsättning till individer och säkerställer aktivering av ekonomier. Meconomen kommer att växa under mitt ledarskap på många plan, med duktiga och erfarna medarbetare som älskar sitt arbete.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har goda erfarenheter i Meconomen eftersom jag jobbade i Meco. Jag vet hur deras faktur system fungerar. Mina andra erfarenheter är att jag har varit chef på många jobb, så jag vet hur man leder och hur man är chef. Jag har även erfarenhet av redovisningssystem.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne 9-11 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka