Nekad SelmirBosna | Chef-jobb ansökan ISjvI [Karimoooooo] (Johansson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SelmirBosna

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjv

Vad heter du IRL? selmir

Vad heter du på discord? selmirbosna#6067

Hur gammal är du? 16 år IRL 32 år IG

Hur länge har du spelat på Unive? I ett halv år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Som före detta sjukvårdare på Unive har jag gått igenom det här systemet mycket då jag nu har en ledande position. Jag har varit sjuksköterska sedan dess med 3 olika chefer, det var rimligt, ja, men jag gjorde mitt bästa för att implementera och underhålla och fortsätta det system vi hade. Själv kommer jag göra mitt bästa för att bli chef eller hålla sjukvårdsbranschen stabil om våra chefer mår dåligt av att lämna vården. Och jag vet att om vi inte får rätt chef att sköta det arbete som görs åt oss chefer så kommer allt att falla isär. Men jag är redo för något sånt här och jag vet att jag med min erfarenhet klarar av det. Jag har varit inom vården i kanske månader och är nu sjuksköterska och administratör. Det är typ bra. Sjukvården i sig är bra, men jag skulle vilja vara ledande i utvecklingen av denna sektor, eftersom vårt system kan behöva lite mer utveckling från sin sida. Arbetet ska alltid utvecklas och inte stå stilla från vad jag tror. Efter att de bad om en ny chef gör det mig lite ledsen men modig nog att be om en chef. Jag kanske inte får jobbet, men ur min synvinkel är det alltid värt att prova. Jag håller på med nyutbildning som jag känner till, så jag menar utbildningar som "grundutbildning", "grundutbildning/forskarutbildning", "expertutbildning", "yrkesutbildning" sedan blir det "kirurg" var Det här systemet kommer att fortsätta som vi har det nu, men självklart kommer det att förbättras av mig. Jag har ett litet koncept som vi redan använder, så "L-ABC-E" står för "Life-Threatening, Breathing, Bleeding, Shock, Exposure." Det gör vi i varje scenario och jag tycker att det ska fortsätta. Jag är redo att ta hand om min hälsa och använda det bästa jag har. Vår mottagning är en stor del av vården, den behöver utvecklas och förbättras. Jag känner att vår RP utvecklas med den befintliga mallen, så jag fortsätter med den delen. Anledningen till att jag söker tjänsten som direktör är för att jag vill det som är bäst för vården. Många människor söker inte eller har inte modet att söka, men jag känner mig mogen nog att söka och vara ledare. Vårt folk är bra, men de kan bli bättre, kom ihåg BÄST. Att bidra och sprida den kunskap jag fått. Det betyder att vi alla kan växa och avancera inom vården. Vi kommer att lära oss nya saker, det är jag säker på. Jag rapporterar vad vi kan göra på en vecka och vad vi kan göra på några veckor om inte månader. Jag har varit väldigt aktiv den senaste tiden på grund av semestern, men då brukar jag prioritera hälsan. Kanske är det därför jag vill bli chef, men annars har jag inget att tillägga.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som sagt/förklarat nyligen så är jag före detta sjuksköterska och jag är undersköterska sedan ca 5 månader tillbaka, 2 undersköterskor, nu är jag sjuksköterska, distriktschef, förvaltning och avdelning. Det här är en stor erfarenhet från min sida, för vad medarbetarna tycker, vad jag utvecklar. Jag utvecklar mina scenarier så mycket som möjligt, efter ett klagomål vi får tar jag det konstruktivt och bidrar till hälsosektorn. Jag har aldrig varit chef av något slag, vilket är lite negativt, men jag vet att jag skulle göra ett bra jobb som vårdchef. Kunskapen jag fått är från Bjöken, Thorefification, Linus. De gav mig vad de gav mig för att vara en bra sjuksköterska nu som Björken och Thore. Men Linus stannar och går i pension. Systemet vi har är fantastiskt. Liksom TEMS opereras vi, det går ingenstans direkt. Och det är precis vad våra administratörer ställer in. Jag kommer att fortsätta den modell som vi har fått och den utbildning som vi har fått. Försening, kris osv. Det är lite mer realistiskt och det är jag glad för. Men jag ska utveckla det på bästa möjliga sätt.

Hur ofta kommer du vara inne? 10-12 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka