Nekad SelmirBosna | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SelmirBosna

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? selmir

Ditt discordnamn: selmir100#0001

Ange ditt födelsedatum 20 Juni 2006

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag skulle vara en utmärkt kandidat för staffrollen på Unive-servern av flera skäl. För det första har jag lång erfarenhet av att spela på liknande servrar och jag har också tidigare erfarenhet av att vara staff på andra servrar.

Jag har också starka färdigheter när det gäller att hantera konflikter och lösningar på problem. Jag är van att arbeta i högtryckssituationer och har utvecklat förmågan att förbli lugn och metodisk i stressiga situationer. Dessutom är jag övertygad om att en god kommunikation är nyckeln till en framgångsrik hantering av situationer, vilket jag anser att jag har utvecklat under min tid som staff.

Jag är också en passionerad och engagerad spelare som alltid är villig att hjälpa till och göra mitt bästa för att se till att andra spelare har en trevlig upplevelse. Jag skulle vara stolt över att arbeta som en del av Unive-teamet och hjälpa till att skapa en rolig och välkomnande miljö för alla spelare på servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? ungefär 7 timmar per dag.

Hur länge har du spelat på Unive? oklart men jag har spelat kanske 100 timmar. jag blev bannad men det va ett missförståelse.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare erfarenhet av att arbeta som staff på andra servrar. Jag har arbetat på både stora och små servrar och har haft olika roller som moderator, support och administratör.

Under min tid som staff har jag lärt mig att hantera många olika situationer, från att hantera konflikter och problem mellan spelare till att administrera evenemang och upprätthålla regler. Jag har också utvecklat min förmåga att kommunicera tydligt och effektivt med spelare och andra staff-medlemmar.

Jag är stolt över min tidigare erfarenhet som staff och tror att jag skulle kunna använda mina färdigheter och erfarenheter på Unive-servern för att skapa en positiv och välkomnande miljö för alla spelare.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Självklart! Jag har gjort servrar innan så jag vet hur det fungerar. såklart behöver jag veta vilken bas ni använder men jag har en gissning att ni använder Revoked, för att det är vad mest svenska servrar använder men jag skulle själv recommondera ESX eller QBcore.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka