Seldion
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon
Vad är ditt discord namn? seldion_21
Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin Bergström, 23 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Osäker, impulsiv, excentrisk
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kevin växte upp med höga förväntningar från sina akademiska föräldrar och blev tidigt pressad att följa en traditionell och "respekterad" väg, som att bli jurist. Han försökte, men klarade inte av pressen och hoppade av studierna, vilket ledde till att han blev utslängd hemifrån. Sedan dess har han glidit in i en livsstil fylld av småbrott, social otrygghet och jakt på bekräftelse. Han vill gärna bli respekterad och accepterad, men gör ofta dåliga val i jakt på det. Framtiden är oklar, men han kämpar mellan att vilja göra rätt och fastna djupare i kriminalitet.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en karaktär som är djup, oförutsägbar men trovärdig. Kevin passar in i många olika scenarier – han kan både skapa humoristiska, dramatiska och allvarliga scener. Jag spelar med fokus på karaktärsutveckling, realism och andras upplevelse, inte bara min egen.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver eller bör spela scenerion för att "vinna" dem, utan att tänka mer på helheten och att tänka på vad som är rimligt och vad som kan göra det ett interesant och underhållande scenario för så många som möjligt, Ibland innebär det att man låter sin karaktär förlora, åka fast eller göra bort sig – men det skapar mer meningsfullt och dynamiskt RP.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler tidigare. Jag är inte perfekt och kan säkert göra misstag, men jag är alltid öppen för feedback, villig att lära mig och utvecklas vidare.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) – man får inte slå eller döda andra spelare utan ett rimligt bakomliggande RP-scenario. FearRP – ens karaktär ska värna om sitt liv. Om man är till exemple ensam och hotas med vapen bör man inte direkt agera som om man är odödlig eller orädd. Metagaming – man får inte använda information som din karaktär inte rimligtvis kan veta, t.ex. via Discord eller streams. Sunt Förnuft – Använd ens omdöme och agera alltid med respekt, rimlighet och hänsyn till andras upplevelse.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en ganska öppen och förstående person. Jag har helt okej självinsikt och är lätt att samarbeta med. Jag försöker alltid vara omtänksam och kan sätta mig in i andras perspektiv. Jag skulle gilla att skapa intressant RP och vill bidra till en trevlig vibe på servern där alla kan känna sig respekterad.
Vad är ditt discord namn? seldion_21
Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2005
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kevin Bergström, 23 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Osäker, impulsiv, excentrisk
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kevin växte upp med höga förväntningar från sina akademiska föräldrar och blev tidigt pressad att följa en traditionell och "respekterad" väg, som att bli jurist. Han försökte, men klarade inte av pressen och hoppade av studierna, vilket ledde till att han blev utslängd hemifrån. Sedan dess har han glidit in i en livsstil fylld av småbrott, social otrygghet och jakt på bekräftelse. Han vill gärna bli respekterad och accepterad, men gör ofta dåliga val i jakt på det. Framtiden är oklar, men han kämpar mellan att vilja göra rätt och fastna djupare i kriminalitet.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en karaktär som är djup, oförutsägbar men trovärdig. Kevin passar in i många olika scenarier – han kan både skapa humoristiska, dramatiska och allvarliga scener. Jag spelar med fokus på karaktärsutveckling, realism och andras upplevelse, inte bara min egen.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver eller bör spela scenerion för att "vinna" dem, utan att tänka mer på helheten och att tänka på vad som är rimligt och vad som kan göra det ett interesant och underhållande scenario för så många som möjligt, Ibland innebär det att man låter sin karaktär förlora, åka fast eller göra bort sig – men det skapar mer meningsfullt och dynamiskt RP.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler tidigare. Jag är inte perfekt och kan säkert göra misstag, men jag är alltid öppen för feedback, villig att lära mig och utvecklas vidare.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) – man får inte slå eller döda andra spelare utan ett rimligt bakomliggande RP-scenario. FearRP – ens karaktär ska värna om sitt liv. Om man är till exemple ensam och hotas med vapen bör man inte direkt agera som om man är odödlig eller orädd. Metagaming – man får inte använda information som din karaktär inte rimligtvis kan veta, t.ex. via Discord eller streams. Sunt Förnuft – Använd ens omdöme och agera alltid med respekt, rimlighet och hänsyn till andras upplevelse.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en ganska öppen och förstående person. Jag har helt okej självinsikt och är lätt att samarbeta med. Jag försöker alltid vara omtänksam och kan sätta mig in i andras perspektiv. Jag skulle gilla att skapa intressant RP och vill bidra till en trevlig vibe på servern där alla kan känna sig respekterad.