Nekad sedevil9 | Beslut Överklagan [luddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sedevil9

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ditt discord namn: devil9734

Ditt Hex-ID: 11000014c307587

Vad för typ av beslut gäller det? prisökning krim

Vem/vilka tog beslutet? llude

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag powergameade och även sunt förnuft om jag ska va ärlig. Jag körde upp på en ramp/vägg för att komma ut ifrån deras gänghus efter dom skjöt mot min bil så jag försökte bara överleva, när jag väl kom ut åkte jag nästan direkt till framsidan och skjöt några skott sedan skulle åka men jag dog. Jag spelade för att vinna och inte för att bli rånad eller bara komma där ifrån. Jag rpade inte på skador och skjöt in i huset efter att ha kört på rampen.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är inte felaktig och jag förstår att det blir hårda återgärder men det är så mycket jag förlorade av ett misstag där jag inte tänkte och gjorde det på impuls. Jag visste direkt att jag hade gjort fel så jag hoppade supp själv för att fråga om jag gjorde fel och då drog pingvinen in dom andra och då sa han att inga återgärder kommer tas och jag kände en lättnad men helt plötsligt fick jag 12 dagars ban mitt i ett scenario och 20 min senare blev jag av med krim och mitt gäng, fick inte ens säga hejdå till mina grabbar eller ett sissta meddelande utan det bara drogs efter att han sa inga återgärder. Men det är ingen ursäkt till att jag gjorde fel eller att denna ska bli accepterad men jag vet ju precis vad jag gjort och borde absolut ha åkt där ifrån direkt eller rpat mer på skador eller bara hoppat ut ur bilen inne i gänghuset och höllt upp händerna och gett mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: !

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tyckte att mina återgärder var hårda nog, 12 dagars ban, indragen krim, nedstängt gäng.

Har fullt gäng för uppköp måste bara få bort min ökning så kan vi köpa upp ikväll🙏

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka