Nekad DevilOnTop | Beslut Överklagan [luddee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DevilOnTop

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Ditt discord namn: devil9734

Ditt Hex-ID: 11000014c307587

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim och nedstängt gäng + 12 dagars ban (banen kan återstå eller förminskas vid överänskommelse)

Vem/vilka tog beslutet? Pingvinen men Ludde hjälpte till tror jag

Varför tror du själv att beslutet togs? För att på clipet ser det ut som att jag åkte över skateparken och väggen på skoj men jag hade nog gjort samma sak irl. Dom riktade och skjöt mot mig, jag väljer hellre att komma där ifrån med skador än död. Sedan att jag några skott in i huset och sedan skulle dra.

Hur är beslutet felaktigt? För att jag hade gjort samma sak irl och det är inte powergaming att köra över väggen för jag hade gjort samma sak irl. Men dock så var det korrekt att jag inte riktigt rpa på skador. Nästan direkt när jag landade med bilen på marken så åkta jag och jag rpade inte tillräckligt på skador. Men jag tycker somsagt att det var ett jävligt svajigt beslut och direkt när det hände hoppade jag support för jag kände att de kändes lite svajigt men då sa pingvinen att inga återgärder kommer tas. 10 minuter senare är jag i ett skottscenario och helt plötsligt blir jag bannad. Jag hoppar då supp och frågar och sedan lämnar jag supp. Helt plötsligt kring 20 min senare är min krim och gäng borta. Det var inte heller någotsånär jag var förberedd på. Du sa inte att jag skulle bli bannad eller få indraget eller gänget nedstängt. Detta känns som ett väldigt svajigt beslut och tycker att vi borde kunna komma på en överenskommelse som t.ex 6 dagars ban och tillbaka krim rollen och gänget eller tillbaka med krim rollen och gänget men att bannen kvarstår. Sjukt ledsamt att förlora gänget pga detta.. riktigt hårt beslut. Jag hade även önskat att få veta återgärderna när jag satt i supp och iallafall få skriva ett hejdå till mitt gäng, men snälla pingvinen kan vi sänka bannen och ge tillbaka gänget och krim rollen har jobbat så hårt för det och mister allt pågrund utav en svajig ban. Det enda fel jag påstår att jag gjorde var att inte rpn tillräckligt på skador men jag anser inte att det var powergaming att köra över väggen då det räddade mitt liv.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: ,

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

IMG_7164.png
Hade flera grabbar som stod och skjöt mot mig, tänkte bara på att komma ut levandes och skjuta några skott tillbaks..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka