Nekad sedevil9 | Ban Överklagan [Pingvinen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

sedevil9

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238509959/

Ditt Hex-ID: 11000014c307587

Vad är din discord tagg? devil9734

Vem var det som bannade dig? Pingvinen

Bild på banmeddelande: asdasdasdssss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att pingvinen/ludde valde att banna mig för att jag körde upp på en ramp med en bil för att rädda mitt liv och några sekunder senare så skjöt jag in mot dom ifrån framsidan. Det är powergaming och lite sunt förnuft tycker jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 av mina vänner var vid pink panthers gänghus och då skulle vi åka ut och leta efter dom vi har krig emot och när vi hittade dom så stannade vi brevid deras bil och pratade och dom försökte pitta in i oss flera gånger så vi försökte sedan köra där ifrån och då kör en icke medlem in i våran bil och då hoppar 2 utav dom andra ifrån den andra bilen ut och riktar emot oss och jag väntar typ 4 sekunder och då hoppar jag ut och skjuter mot han som inte hade vapen och sedan skjöt jag ned dom andra och efter det åkte vi där ifrån. Detta har inte med scenariot att göra och jag ska inte lägga mig i staffs fel men efter scenariot gick Shurdaking in i noclip och revvade sig själv och skrev i ooc snyggt kingen sedan bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban i sig men jag tycker att det var rätt så svajigt då jag hoppade supp direkt efter för jag var osäker och frågade ifall jag kommer bli bannad då sades det nej och sedan blev jag bannad mitt i en skottlossning för "hoppar över och slår i en vägg o skjuter direkt efter". Det var sunt förnuft och powergaming då jag inte hade gjort samma sak irl. Och irl så hade jag rpat mer på skador och åkt direkt där ifrån istället för att åka till framsidan och skjuta in i deras gänghus efter dom skjutit mot mig. Det var en korrekt ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming en gång tror jag och det var när jag åkte i berget med en polisbil volvo v70. Jag är inte en problemspelare heller.

Min senaste ban var för att jag körde för snabbt ifrån sjukhuset och sedan körde på en bil alltså sunt förnuft.
Jag har dock blivit bannad för har på toggleid under scenario utav Frankho och då blev vi stormade, jag var och åt middag medans dom stormade oss råkade ha på toggleid.

Innan det var det att jag var polis och körde med en polisbil v70 i berget villket är sunt förnuft eftersom att irl hade man nog inte gjort det i 99% av lägerna utan man hade haft en offroad bil istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat dö eller bara ge upp men jag ville inte det så jag åkte över väggen, en annan sak jag skulle kunnat gjort är att köra upp och sedan rpa på skador i cirka 1 minut och åka direkt där ifrån och inte skjuta men istället valde jag att inte rpa på skador och direkt åka till framsidan och skjuta in.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag aldrig mer ska powergamea. Jag ska spela för att det är kul och inte försöka vinna och jag ska alltid framöver rpa på skador. Jag ska även bli polis och ta en paus ifrån krim rpn!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka